Announcement

Collapse
No announcement yet.

meeting draai topic,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• meeting draai topic,

na een ander topic waar besproken werd om samen eens te draaien, of tips uit te wisselen. hier een topic!

Post hier waar je aankomende week of weken te vinden bent,
    en of het mogelijk is om mee te draaien of alleen een praatje te maken.

met de naam van de Tent + stad. (dus niet als je 6 dagen in 1 tent draaid alle 6 dagen noemen dan gewoon: week** )

bedoel hiervan is dat elkaar even een hand geschud kan worden,en een praatje gemaakt kan worden. vind ik zelf altijd wel zo leuk en gezellig.

week 29 (geheel deze week):
    Stadsherberg, enkhuizen (draaien alleen op donderdag even mogelijk)

27+28 augustus: Huis van oranje, Leidschendam (draaien niet mogelijk)
    3 augustus: temptation, veenendaal (draaien niet mogelijk)

mocht iemand in de buurd zijn,
    kom even langs. drinken en/of draaien we wat.

reageer dus ook even op elkaar mocht je in de buurd wezen en langs willen komen.

:wink:
    keep dj foruming!!

Kijk maar op mijn site bij de agenda.

Daar zie je waar en wanneer en hoe laat ik moet draaien. :wink:

Je kan nergens meedraaien, maar kijken en een drankje drinken kan natuurlijk altijd!

Comment

Check de site maar, en stuur van te voren effe een berichtje. Sommige klussen is het nou eenmaal makkelijk iemand erbij te hebben en aandacht te geven dan bij andere klussen.

Comment

ey steph, als je in september weer in amsterdam draaid, dan mail ik je wel even:), kom ik gezellig drankje met/bij je drinke:) ben vaak in amsterdam kwa uitgaan te vinde als ik niks te doen heb

Comment

ik zou gister ff met Case meeten,

ik zou met een groepje naar Extase gaan, in alkmaar..
          maar opeens was iedereen dronke met een feestje bij mij thuis, en woude ze niet meer..

jammer:(

Comment

Moet je ook maar niet zoveel drank op tafel zetten als ik er niet bij ben lul :lol:

Naja, komt andere x wel goed!

Comment

vanavond ben ik er, zie je vanavond wel mischien:)

Comment

jammer dat je niet kon komen, heb me samen met een maat prima vermaakt.

eerst naar Joey's
                daarna naar Extase, meer meiden dan jongens man:|

die dj van extase draaide wel lekker, maar die dj van Joey's :X
                totaal geen opbouw,muziekkeuze, niks, van 95 bpm naar 140.
                dit had het publiek ook door (hoorde zelfs mensen erover prate als ze langsliepen) en gingen uit eindelijk toch bijna allemaal naar extase,ook al was deze nog niet geopent.

wel lekker gefeest daar :D

Comment

Je bent toch niet zo'n gasiie die de heel tijd bij de Dj komt staan vertellen dat je ook draaid en dan de hele avond op hem gaat letten. :roll:

Comment

nee. heb hem niet gesproken,

die van extase heb ik complimenten gegeven en zijn visite kaartje aangenomen,

toch ook wel netjes toch

om mis verstanden te voorkomen: ik bedoelde in 2 postst hierboven met " joey's" de tent: Joey's :P

Comment

Ik heb ze wel eens van die knulletjes die komen dan eerst je gear bekijken en als der geen DJM800 staat en geen CDJ1000MK3 dat ze meteen komen van dit is amateur. Vervolgens als je iets mixt gaan ze helemaal letten of je er niet naast loopt zowel ben je meteen een prutser. En daarna komen ze vertellen dat in een o zo vette plek draaien ik nog nooit de naam van gehoord hebt terwijl ze op een zaterdag avond voor me neus staan :?

Comment

idd,

maja ik heb er niet zo last meer van,
                        (beginnende) dj's hier uit de buurd/regio weten wel wie ik ben, waar ik draai, wat ik draai enzo.zodra je in een populaire tent draait kennen dj's elkaar hier wel. dus van de professionele dj's hier uit de buurd geen last, gaan zelfs welles bij elkaar een biertje drinken enzo

maar idd, je krijgt welles een beidehante reactie van een jochie die dan blij is dat hij in een net geopende buurdcentrum draaid ofzo.. de 1e week.

maja, dan mogen ze bij mij meestal ook wel gelijk hun woord laten zien:)
                        als ze zeggen wel 'perfect' te kunnen mixen.

en dan gaan ze vragen waar die Cue knop voor is. dat soort gassies heb je idd ook.

gewoon niet aan ergeren. jij doet je ding toch!!:)

Comment

ey stefjuhh, wanneer kom je nou eens naar het noorden hier? :wink:

Comment

:lol: , ben tijdje niet bij mn vader geweest, ga vrijdag a.s. op vakantie naar drenthe, (is toch redelijk noordelijk..;P) zelfs geen internet daar...<.<.. Maar ik denk miss herftvakantie?? Moete alleen wat regelen zodat mn pa wel ff weet, en kan doorgeven aan mn ouders "thuis" zeg maar, dat je wel te vertrouwen bent. Zal je tegen die tijd wel even pmén fsow..;)

Mzzls, stef

Comment

drenthe noordelijk? :lol:

maja, ik hoor het wel:)

Comment

Working...
                              X