Originally posted by jobbieboy
Announcement
Collapse
No announcement yet.
reactie dat ik illegale content op mijn site heb
Collapse
X
-
Ja maar ik praatte met die vriend en die zij dus op een gegeven moment dat hij het was. Geen echt bericht dus. Maar tog zit ik te denken voor een wel legale manier.
Zat zelf te denken aan om de halve minuut een this is a demo jingle erdoorheen maar dan zal het wel nog steeds niet elgaal weze denk ik
Comment
-
Originally posted by jobbieboyJa maar ik praatte met die vriend en die zij dus op een gegeven moment dat hij het was. Geen echt bericht dus. Maar tog zit ik te denken voor een wel legale manier.
Zat zelf te denken aan om de halve minuut een this is a demo jingle erdoorheen maar dan zal het wel nog steeds niet elgaal weze denk ik
Als je namelijk tracks van iemand anders op een dansfeest draait, doet er niemand moeilijk over! "For promotional use only" is een veel gebruikte kreet.
Wanneer je een plaat al hebt gekocht, EN in een mix gebruikt, is dat enkel een goede promotie voor desbetreffende artiesten! Mensen vinden die track misschien leuk, en willen 'm zelf ook kopen. Dus ondanks alle regeltjes blijft het een stomme actie, aangezien iedereen er naar mijn idee beter van wordt!
Uitzonderingssituatie is bijvoorbeeld als je een bootleg van iets hebt gebruikt, en daarmee de originele artiest "schaadt".
Maar dan nog is het alleen maar goede reclame, als je het mij vraagt.
Comment
-
Originally posted by Near_Earth_ObjectMaar dan nog is het alleen maar goede reclame, als je het mij vraagt.
Maar helaas is de business helemaal omgeslagen en moeten vaak zelfs muziekzenders betalen om een clipje uit te mogen zenden van een grote artiest. En sja, dat doen ze schoorvoetend want het publiek wil het zien en hoe meer publiek is meer adverteerders.
Blijft een rare wereld......
Comment
Comment