Announcement

Collapse
No announcement yet.

De Meester aan het werk! (WOW!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De Meester aan het werk! (WOW!)

Gisteravond was het eindelijk zover. De man waardoor ik (en menig collega DJ's van mijn leeftijd) ben gaan draaien was in Nijkerk! Mijn Held!

Ben Liebrand!!

Ik heb alles van dichtbij staan bekijken met mijn mond open!
    4 CDJ's tegelijk! 8O (ik weet het, hij heeft het ook al eens gedaan met meer) Wat is die man goed zeg! Doordat we de volgende dag vroeg op moesten kon ik niet alles zien, mijn vriendin moest me bijna wegtrekken daar! :lol: Ik heb echt staan genieten van zijn mix kunsten.

Hier een kort filmpje er van. Geluid is niet goed, moest het helaas met mijn mobieltje opnemen:

mooie is hij blijft zo fucking COOL

heb ooit een keer mijn mash naar m toe gestuurd
    van vanilla ice met room 5 en kreeg als reactie dat ie super strak in elkaar zat

kreeg toen wel een giga BIG smile om mijn kop

hij is en blijft toch wel 1 van DE mixers in nederland en VER daar buiten!

Comment

Een icoon, maar hij draait ook voorgemixt volgens insiders.

Wat hoor ik in zijn intro: "koffie / thee" :roll:

Comment

Originally posted by eddzdead
        Een icoon, maar hij draait ook voorgemixt volgens insiders.
        Het enige dat ik heb kunnen zien/horen is dat hij alleen (zelf gebakken) cd's gebruikt met complete songs, instrumentals en acapella's. Ik heb niet gemerkt dat er ergens een overgang vanzelf ging.
        Maar het zou best kunnen hoor.
        Originally posted by eddzdead
        Wat hoor ik in zijn intro: "koffie / thee" :roll:
        Wat jij hoort in zijn intro is "Yo DJ" van "Yo DJ pump this party". :wink:

Comment

Ben heeft alles wat hij draait digitaal geremastered en strakgetrokken. kwestie van een heleboel voorbereiding, maar je kan dan dus wel on stage hele gave dingen neerzetten.....

Heb net als Marcel ook wel een een complimentje gehad van Ben.......doet je toch wel wat hoor! Hij heeft me zelfs een paar weken geleden nog gebeld om te vragen met welke video-software wij werken in de studio's..... Is net zoiets als Michael Jackson je belt om te vragen hoe hij ook al weer moet moanwalken 8)

Comment

Originally posted by Stephanie!
            ..... Is net zoiets als Michael Jackson je belt om te vragen hoe hij ook al weer moet moanwalken 8)
            Vroeger veel naar geluisterd ja, Ben Liebrand.

En wat een telefoontje van Jacko betreft; that would scare the sh#t out of me :)
            Verschil met Jackson is, dat ie blijkbaar is vergeten hoe je ook alweer goeie muziek maakt! Is bij Liebrand nooit echt het geval geweest.

Comment

Hoe hij daar ook mega relaxed staat!! Super cool gewoon..:p

Comment

machtig,

toch vind ik deze ook vet btw: http://youtube.com/watch?v=2hR0tI23KWA

krijg er toch wel kippevel van:)

Comment

Ckrs wel, in een keer die hele zaal!! Maarre.. 6 cdj 1000's?? Overdrijven is ook een vak apart... :roll:

Comment

inderdaad, status he.

een dj collega had een keer chuckie geboekt,
                    in zijn overeenkomst stond dat er minimaal 3 of het liefst 4 pioneer cdj 1000's moesten staan.

wij hadden er 4 neer gezet, de hele avond maar heel simpel mixend 2 gebruikt.

maar ik twijfel niet of hij er 4 kan gebruiken, dat zeker... maar 6? :roll:

maar weer even ontopic :wink:

Comment

Re: De Meester aan het werk! (WOW!)

Ben Liebrand is idd, een held.

Heb al een paar keer naast hem mogen staan terwijl die bezig was. Hij heeft een hoop oude originele cd´tjes in zijn koffer, daartussen zullen ook geremasterde versies staan. Het mooiste is dat die op een set van 2 uur na een half uur zijn koptelefoon neerlegde en nog 2 uur stond door te draaien zonder koptelefoon. Hij heeft wel alle que´s geprogrammeerd. Komt aan met 4 sd kaarten die hij in de 1000´s stopt. Voor de rest draait hij wel voor zijn publiek, ooit meegemaakt dat hij steeds harder moest gaan draaien omdat het publiek het nodig had. Ik zou na hem draaien toen vroeg hij mij of ik niet een kwartier eerder wilde beginnen omdat hij niet meer de juiste muziek bij had. Prima, dat ik trouwens professioneel gedrag. Gewoon zeggen waar je grens is en inzien dat het misschien beter is om iets eerder te stoppen om een goed feest te behouden. Was voor mij ook raar want ik moest ook veel harder gaan draaien dan ik gepland had.

Ben is idd de Meester

Comment

Working...
                      X