Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mix on line??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mix on line??

Vraagje met misschien een beetje een poll achtige ondertoon, maar het volgende. Zoals jullie weten draai ik samen met een 2e dj elke week een tranceshow op een internet station. Nu lopen wij met de gedachten om die show met een uur uit te breiden om elke week een "guestmix" te draaien. Dit hoeft niet per definitie trance te zijn, maar zeker geen hardcore etc. Meer de stijlen: Houseclassics, minimal, techhouse, techno, club etc.

Nu is mijn vraag, als wij dat voor elkaar krijgen, zou JIJ dan een keer een mix insturen? We zenden hem uit zoals jij m inzend, knippen er niet in. Zullen misschien een paar jingels doorheen komen en je word aangekondigt, that's all.

Zou er voor mij een beetje aan liggen of het een leuk en mooi (en misschien ook goedbezocht) radiostation is. Als dat zo is, dan lijkt t me wel leuk :)

Comment

Jah, zou ik zeker wel leuk vinden, gewoon een mixje van een half uur. Weet niet of jullie het erg vinden dat ik het met VDJ doe.. :lol:

Comment

Druk bezocht station? Er hangt een meter aan de het station die tot max 1000 luisteraars telt. Tijdens Tranze-Taztic staat deze meter telkens op max, maar hoeveel het er daadwerkelijk zijn blijft gissen. 1000 in ieder geval, hoeveel meer eventueel weet ik echt niet."We" kunnen rond de 1600 simultane luisteraars hebben. Station draait al 7 jaar op i-net. Of je het op VDJ doet maakt me niet uit, maar het moet wel een vol uur zijn.

Comment

Okej.. ik zal eens kijken, je hoort dan wel van me. Miss een optie voor 2 keer een half uur..? (gewoon 2 guests..?)

Comment

Originally posted by ArCee
            Druk bezocht station? Er hangt een meter aan de het station die tot max 1000 luisteraars telt. Tijdens Tranze-Taztic staat deze meter telkens op max, maar hoeveel het er daadwerkelijk zijn blijft gissen. 1000 in ieder geval, hoeveel meer eventueel weet ik echt niet."We" kunnen rond de 1600 simultane luisteraars hebben. Station draait al 7 jaar op i-net. Of je het op VDJ doet maakt me niet uit, maar het moet wel een vol uur zijn.
            Is dat zo..????
            Wist ik niet eens.....geinig.....RA toch..???heet en superstrak... :wink:

Comment

Insturen? tuurlijk, mixje van een uur is niet zo extreem moeilijk. Dus ja, je ziet het, genoeg interesse om het zeker te doen ;)

Comment

Stef, niet om je te pesten, maar 1 vol dooorlopend uur. Anders word het te lastig om alles op de juiste plek in de programmering te zetten. Allright, de baas is nu op vakantie maar het word eerdaags bersproken. Dan volgt ook exact hoe op te nemen. In ieder geval alles tussen de 0 en -5 db houden, bass, mid en hoog op half open i.v.m digitale geluidsafstelling(soundprosessing) van het station zelf. You are right OTB ;)

Comment

lijkt me wel leuk; dus als je nog mixjes kunt geebruiken; let us know ;-)

Comment

Zo snel alles in kannen en kruiken is dan is dit forum het eerste waar het bekend word gemaakt dudes ;)

Comment

Working...
                    X