Announcement

Collapse
No announcement yet.

BCD3000 HULP GEZOCHT!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BCD3000 HULP GEZOCHT!!!!!

Hallo allemaal,

Ik heb hulp nodig. Ik heb gister een Behringer BCD3000 aangeschaft en deze wil ik gaan gebruiken met mijn laptop. Ik heb een Packard Bell Easynote E6310. Dit notebook heeft een AMD Sempron 3000 processor aan boord (1,8 GHz). Nu staat er op de doos van de BCD3000 dat de systeemeisen hiervoor een Pentium III zijn met 1 GHz. Weet iemand of dit vergelijkbaar is??

Het probleem is dat het kreng de software niet wil installeren, krijg iedere keer vage meldingen over een of andere subsleutel die niet aangemaakt kan worden onder een andere sleutel. Ook krijg ik soms het control panel van Behringer voor mijn neus en als ik de pc reboot dan is ie weer weg!!!?

KAN IEMAND MIJ HELPEN WANT IK BEN EEN COMPUTERKNEUS!!!

Alvast bedankt,

TechNeo

De cloksnelheid tussen amd en intel zijn lastig te vergelijken. Dit omdat ze allebei andere kwaliteiten heebben.

Zo zeggen ze dat mijn 1,8 ghz amd athlon 3300+ grelijk is aan pentium 4 3,4 ghz. Maar dat geldt ook niet op alle fronten.

Nou is amd sempron gewoon slechter dan athlon. En de 3000 is niet een sterk nummer (mijne is ook al verouderd)

Maar pentium 3 1ghz is een stuk slechter dan jou processor. Ik zou die van jou iig verggelijken met een pentium 4 met meer dan 2 ghz.

En over die sleutel? Wat is de preciese melding? Ik denk dat hij in je logboek een fout maakt. Je kunt dan ff googlen op dit prbleem. Let wel of dat in je register kloten heel je windwos installatie om zeep kan helpen. Maak dus wel een backup ;)

Comment

Bedankt voor je reactie!!

Dat stemt mij gelukkig die positieve cijfers!! De precieze melding is:

'Kan geen stabiele subsleutel maken onder een tijdelijke bovenliggende sleutel'

of:

'Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden'

Let wel, dit verschijnt elke keer als de eerste driver al geinstalleerd is en ik na de hardware ingeplugd te hebben, de tweede driver ga installeren.

Dan krijg ik wel als toevoeging de BCD Control, maar die verdwijnt weer na een reboot...

Ksnap d'r geen donder van!!

Zegt een van deze meldingen jou iets?

Alvast bedankt!

TechNeo

Comment

Eerste code krijg je wel is als je niet als administrator ingelogd bent. Ben je dat?

Verder zou ik als bovestaande niet werkt alle bestanden handmatig verwijderen na een mislukte installatie. Zoek de map op in c:/program files en delete allesw voor je het opnieuw probeerd.

Lukt het nog inet? Post weer ff je voortgang ;)

Comment

Heb er hier een AMD Athlon 6400+ inzitten (2 x 2.4)......opgeclocked naar 3.6 Ghz....dat kan met AMD. Goede koeling nodig. Mij lijkt die AMD van je het wel aan te kunnen, dus is ergens toch iets anders.....

Comment

BCD3000

Hallo allemaal!!

De laatste update; de installatie is (volgens mij gelukt). Dit is gelukt door eerst de gehele installatie op een ander zijn pc te doen en dan vervolgens de drivers waar mijn pc niet aan wilde op een memorystick te zetten. Toen tijdens de installatie de files toegewezen om te gebruiken vanaf de memorystick. Nu heb ik inmiddels de BCD Control panel wel aanwezig in mijn taakbalk. Hij herkent in Traktor3 nu de BCD3000 ASIO, met 4 kanalen toe te wijzen bij de output routing.

Het probleem is nu, dat er nog helemaal geen enkel knopje op de BCD3000 ook maar enige sjoege geeft.

Heeft iemand een idee welke instellingen ik moet doen om hem te laten werken???!

Alvast weer bedankt,

Tech-Neo

Comment

geen ervaring met traktor, wel weet ik dat je in Vdj in de opties op enable moet kliken..;)

Comment

Working...
              X