Announcement

Collapse
No announcement yet.

Welke TraktorDJ 3??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke TraktorDJ 3??

Hallo allen,

Kan iemand mij helpen. Ik heb inmiddels mijn BCD3000 aan de praat en hij werkt goed met de bijgeleverde Traktor DJ 3LE (light edition). Nu wil ik graag weer terug naar mijn oude vertrouwde Traktor DJ 3 Full options, zeg maar. Weet iemand welke versie van TraktorDJ 3 ik moet downloaden die voor 100% compatible is met de Behringer 3000 (heb namelijk geen zin om weer dikke knaken neer te tellen voor een programma wat ik al had en weg moest doen voor de light edition).

Bij voorbaat dank!!!

Tech-Neo

Als je al een betaalde legale versie had van Tractor3 FE, dan heb je toch een cd-rommetje liggen of ben ik nou gek!!

Krijg toch een beetje het gevoel dat je hier om illegale software komt vragen...

Comment

Juist

8O 8O 8O 8O

Heeft iemand voor mij een antwoord, want de door mij aangeschafte Traktor werkt niet met het apparaat en dit geeft voor mij aan dat er meerdere versies moeten zijn.

Alvast DANK!!

Tech-Neo

Comment

Heeft dat apparaat of traktor geen helpdesk of een fdorum of iets degelijks? Die krijgen hier de hele dag mee te maken dus zullen het wel weten ;)

Comment

Nou dan zullen we dit forum maar opdoeken. Zoals je heel misschien weet heb je veel meer aan ervaringsdeskundigen dan aan producenten.... zeker als het over dingen als dit gaat.

!!!!STILL WAITING FOR A CORRECT ANSWER!!!!

Dank u,

Tech-Neo

Denk positief en realistisch!!

Comment

ERvaringsdeskundige voor de juiste software verisie?

De juiste software okee, maar als je toch voor traktor gaat kunnen de producenten je zeker weten vertellen welke versies van hun software geschikt zijn voor jou hardware.

Overigens weet ik het goede antwoord ook niet dus daar kan ik je niet aan helpen...

Ik probeerde je alleen een tip te geven om aan de goede info te komen

Comment

Working...
            X