Announcement

Collapse
No announcement yet.

drukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• drukken

ik ga voor de grotere discotheek waar ik draai een 2007 megamix maken,

ik kwam op het idee en me baas vond het helemaal top,

Het idee is:
    ik ga samen met een andere dj die er 5 jaar gedraaid heeft nummers die in het jaar 2007 vaak voorbij zijn gekomen op 1 cd te zetten, en dat ik de 2e cd ga mixen. omdat ik daar van alle dj's die bij ons draaien wel het sterkste in ben.. MAAR...

de cd's willen we laten drukken, met een eigen "logo" op de cd, cd hoesje, gewoon netjes. en dan met een oplage van ik denk 500 a 1000 stuks.
    Deze worden dan tijdens oud en nieuw verkocht en weg gegeven.

iemand ervaring met een bedrijf die dit voor een leuk prijsje doet??

Even googlen....zijn genoeg bedrijven die in deze oplages dingen kunnen "drukken" voor je. Meestal spreken ze dan trouwens over persen (op basis van een glasmaster).

Hou je er wel rekening mee dat je toestemming moet hebben van de rechthebbenden wil je een cd maken voor het gebruik van het nummer (de clearing) en nog eens voor het gebruiken in een mix?

Comment

Vriend van me heeft een drukkerij.

Die zit in Zwanenburg. (Da's tussen Amsterdam en Haarlem.)

Als je wil, geef ik zijn mailadres.

Comment

had je daniel toch ook kunnen vragen die heeft er ervaring mee!

Comment

inderdaad, maar daniel heeft beetje moeite met zijn telefoon op te nemen,
          probeerde hem de heledag te bellen maar hij nam niet op.
          en volgens mij heeft daniel alles laten doen, via ze platen maatschappij, lijkt mij dan.
          dit weet ik niet!, morgen weer even bellen met daniel.

daarom denk ik: mischien dat iemand hier een goedkoop adresje weet, en er eventuele goeie ervaringen mee heeft.

maarja,
          Dyno stuur even een PM

Comment

Stuur anders een PM naar DJ Krat, die heeft een eigen label dus die kan je geheid helpen.

Comment

oke,

ondertussen heb ik daniel te pakken gekregen,
              hij wil er wel aan mee werken, maar er moet eerst een plan zijn, die naar de bumastemra sturen en goed laten keuren en een rekening betalen.

morgen ga ik even bellen met bekende collega's die al Veel vaker een cd gemaakt hebben. die kunnen me vast meer vertellen over 'wat te doen'

Comment

Dit jaar maken we van Mixwaves ook weer een jaarmix....dit keer alleen Dance. Dus dat wordt vanaf november weer zwoegen en zweten.....

Gaan er dit jaar bijna 400 in denk ik....in 2 uur mix natuurlijk...

Vorig jaar waren het er slechts 150 of zo in 1 uur....

Comment

Originally posted by Stephanie!
                  Even googlen....zijn genoeg bedrijven die in deze oplages dingen kunnen "drukken" voor je. Meestal spreken ze dan trouwens over persen (op basis van een glasmaster).

Hou je er wel rekening mee dat je toestemming moet hebben van de rechthebbenden wil je een cd maken voor het gebruik van het nummer (de clearing) en nog eens voor het gebruiken in een mix?
                  En dat is voor een mix meestal het moeilijkste, zeker als je er over de 100 nummers in propt....

Comment

dit word een mix van +- 20 a 22 nummers, snel afwisselend.

maarja, morgen dus weer wat telefoontjes plegen

Comment

Originally posted by Tomazos
                      dit word een mix van +- 20 a 22 nummers, snel afwisselend.

maarja, morgen dus weer wat telefoontjes plegen
                      Beetje kaal...jaarmix van 20 nummers...

Comment

daar heb je idd gelijk in,

zien wel even hoe het loopt,
                        eerst wat telefoontjes plegen

Comment

Zijn de rechten voor zo'n mixie niet pokkesduur?

Comment

Working...
                          X