Omdat ik helemaal weg ben van pioneer ( 8) . Wil ik graag wat stickers of een poster van pioneer. Het liefst zelf bijde :P. Iemand een idee hoe ik hier aan kom? Toen ik me djm 400 ging halen bij feedback hadden ze namenlijk niets :(
Announcement
Collapse
No announcement yet.
pioneer sticker posters e.d.
Collapse
X
-
Ik had mijn productdinges gegeven en verteld dat ik een grote fan . Vervolgens heb ik gevraagd hoe ik er aan kon komen. 5 minuten later te horen gekregen dat ik ze gratis opgestuurd kon krijgen. Ik dus geantwoord en me adresgegevens er nog maar even bij vermeld en het promotiepaket iz verzonden :D
Lang leve pioneer en de perfecte service (y)
Comment
-
Originally posted by StefjuuhOriginally posted by Tomazosmailtje sturen naar pioneer, krijg je een gratis setje opgestuurd.
Comment
-
Originally posted by Tomazosvalt wle op he, als er in 1x 100 DJ's stickers gaan vragen, wacht een paar dagen;)
Enne.. ik ben 15, bijna 16... Maar pioneer vind ik eigenlijk thuishoren op een 18+ site.. zo geil dat die nieuwste lijn is.. :P
Comment
-
Originally posted by Ra_verRiiiiight :?
Wil overigens nog altijd een poster van de CDJ-200, maar die kan ik nergens vinden :( Dus als iemand weet waar ik die kan verkrijgen...graag!
Dacht er namelijk ooit eens een poster van te hebben gezien.
flauw....
Spreek me even aan op de msn, kan ik je zo toesturen.
Comment
Comment