Announcement

Collapse
No announcement yet.

Legale muziek nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by MiKeZZa
    Originally posted by ArCee
    Als jij contact op neemt met de buma en sena kun jij je verzameling tegen betaling legaal maken. Als het een hele hap in 1 keer is doe je het in een paar fases, b.v. iets van 25 tegelijk?? 8)
    Ja ik heb ook al contact gehad maar dat kan alleen met muziek die je legaal hebt verkregen.

Gedownloade muziek is onmogelijk legaal te maken zeiden ze.

Hebben jullie dan allemaal 100'en legale cd's waar je ook nog rechten over betaald hebt?
    Tjah, laten zij dan eens aangeven hoe je dat moet laten zien. Niet elke legale downloadsite strooit met bonnetjes namelijk dus?? :wink:

Comment

Originally posted by Tomazos
      HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, 200 eu...

dat is ILLEGAAL
      Maar niet illegaal gedownload, en da's waar Buma over valt volgens mij? Maatje van me werd een keer gechecked met illegale tracks. Hij zei: Dit zijn kopyen, de orginele liggen thuis want me platenkoffer is al 2 keer gejat dus ik neem het risico niet meer. Ze vroegen verder nergens om??

Comment

Originally posted by ArCee
        Originally posted by Tomazos
        HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, 200 eu...

dat is ILLEGAAL
        Maar niet illegaal gedownload, en da's waar Buma over valt volgens mij? Maatje van me werd een keer gechecked met illegale tracks. Hij zei: Dit zijn kopyen, de orginele liggen thuis want me platenkoffer is al 2 keer gejat dus ik neem het risico niet meer. Ze vroegen verder nergens om??
        Dat waren er vast geen duizenden?

Comment

Working...
        X