Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jouw mix op de radio?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jouw mix op de radio?

Op Totaal Fm willen we elke zondagavond een guestmix uitzenden tussen 23.00 en 00.00 uur. Lijkt dit je wat, lees dan het het onderstaande even door:

Mixen worden uitgezonden op zondagavond tussen 23.00 en 00.00 uur op www.totaalfm.com

Waar moet je mix aan voldoen voor hij word uitgezonden?

Totale lengte: 1 vol uur.
    Opname op 256 bit.
    Opname tussen de 0 en -5 db.
    Toonregeling op je mixer allemaal neutraal (0)

Stijlen: House, minimal, trance, techno, jump, club, latinhouse etc, geen harde stijlen.

Vermeld bij je mix duidelijk je naam aangezien je word aangekondigt.

Mixen zullen niet worden verandert, wel er zal er hier een daar een jingle doorheen komen. Je staat je mix af aan Totaal Fm zodat deze ook op andere tijden nog eens uitgezonden kan worden.

Neem je mix op, upload je mix en stuur je downloadlink per privebericht naar mijn inbox. Mixen zullen voor uitzending gekeurd worden. Mits de situatie het toelaat zul je bericht ontvangen wanneer je mix word uitgezonden.

M.vr.gr: ArCee.

Re: Jouw mix op de radio?

Originally posted by ArCee
    ....... geen harde stijlen.......
    :( :roll:

Comment

Ja sorry, op zondagavond word er van 20.00 uur tot 23.00 uur trance gedraait, 2 uur Tranze-taztic en nog een uur trance er achteraan dus willen we het een beetje doortrekken naar middernacht, maar andere stijlen worden graag door Totaal op andere tijden uitgezonden hoor. Stuur maar op, desnoods naar mij en ik stuur m voor je door ;)

Comment

Waarom 256 bit? en begrijp ik dat je niet mag klooien met je EQ? Btw, lees dit alleen maar, ik zit al bij totaal fm..;)

Comment

Tuurlijk mag je met inmixen je tonen veranderen alleen niet je bas de hele mix harder houden en je hoog een kwart slag naar links houden. En als je radio luistert is het zowiezo iritant als iemand de hele tijd met ze tonen of effecten loopt te spelen.

Comment

lijkt me niet zo lastig waarom het 256 is

alleen weet je niet wat erin gaat ;)

mix zelf bij mixwaves.com en ik maak de mix maar deze word altijd nagekeken en afgemixt door onze otb oftewel paul
            en die mixen klinken gewoon altijd hetzelfde qua afmix gebeuren

je wilt toch een beetje een uniform geluid hebben

:wink:

Comment

ow... op die fiets, maar alsnog, totaal fm zend uit op 128...

Comment

als stream op internet jah

maar als live etherstream kan ik me voorstellen dat je eigenlijk zo hoog mogelijk wilt hebben

Comment

*EDIT*

Tranze-Taztic is op zoek naar en dj die elke 5 weken een mix kan aanleveren. Dit zou een mix van 2 uur moeten zijn, in 2 aparte uren. De stijl die we zoeken is de wat commercielere clubtrance, vocal en classic trance. Dit omdat mijn jongste broer dit zou doen maar door de geboorte van zijn eerste kleintje de tijd niet meer heeft. Als je interesse hebt stuur me dan even een priveberichtje om nutteloze duiscussies in de topic te vermijden?
                  Een eventuele tech, epic & hartdtrance dj is ook welkom.

Groeten: ArCee.

Comment

Okay, de eerste mixen zijn binnen voor de zondagavond. Dit is het voorlopige uitzendschema:

November:
                    11e - Dj Razer.
                    18e - Junior Wilkins (u.s.a)
                    25e - St Thoz.
                    December:
                    2e - Myunc
                    9e - Roy Haberts.
                    16e - Audiophox vs Dj Mucho.
                    23e - Da Royal
                    30e - Audiophox solo.

Comment

*EDIT*

Tranze-Taztic is op zoek naar en DJ die elke 5 weken een mix kan aanleveren. Dit zou een mix van 2 uur moeten zijn, in 2 aparte uren. De stijl die we zoeken is de wat commercielere clubtrance, vocal en classic trance. Dit omdat mijn jongste broer dit zou doen maar door de geboorte van zijn eerste kleintje de tijd niet meer heeft. Als je interesse hebt stuur me dan even een priveberichtje om nutteloze duiscussies in de topic te vermijden?
                      Een eventuele tech, epic & hartdtrance DJ is ook welkom.

Laat ik nou net ge-pm-ed hebben...

Comment

Originally posted by djtnox
                        *EDIT*

Tranze-Taztic is op zoek naar en DJ die elke 5 weken een mix kan aanleveren. Dit zou een mix van 2 uur moeten zijn, in 2 aparte uren. De stijl die we zoeken is de wat commercielere clubtrance, vocal en classic trance. Dit omdat mijn jongste broer dit zou doen maar door de geboorte van zijn eerste kleintje de tijd niet meer heeft. Als je interesse hebt stuur me dan even een priveberichtje om nutteloze duiscussies in de topic te vermijden?
                        Een eventuele tech, epic & hartdtrance DJ is ook welkom.

Laat ik nou net ge-pm-ed hebben...
                        dan zou jij reactie hebben gekregen!?

Comment

Heeft ie ook ;) Zo netjes ben ik wel opgevoed om te antwoorden :D

Comment

Originally posted by marcello
                            als stream op internet jah

maar als live etherstream kan ik me voorstellen dat je eigenlijk zo hoog mogelijk wilt hebben
                            Zit inderdaad nogal verschil tussen internet en live ether.....

Via de ether is het toch wel erg belangrijk dat de mixen zo neutraal mogelijk blijven. Daar is de bass en treble veel intenser......

Via internet hangt het veel af van de snelheid van de stream. Daar hangt de kwaliteit aan vast.

Alle mixwaves mixen hebben zelfde niveau en klankkleur, ongeacht de DJ.

Maar eenmaal de juiste instelling voor alle mixen te hebben gevonden is het meestal kwestie van de bass meer of minder door te laten komen.

Hoe hoger aangeleverde bitrate, hoe beter natuurlijk het klink in de ether.....

Comment

Mmm, van alle 4 forums waar het opstaat is dit het enige forum waar nog niets van binnen is. Valt me wat tegen boyz :?:

Comment

Working...
                              X