Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gear uit usa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gear uit usa

Hallo,

Ik heb een klein vraagje. Is het mogelijk gear uit USA te kopen?
    Daarmee bedoel ik, levert het geen problemen op/ of zitten er geen grote verschillen tussen de europese versies? (behalve dan dat ik misschien een adapter voor de stroom moet kopen)

Behalve de stroom kwestie, is de garantie kwestie waarschijnlijk lastiger.
    Als je gear kapot is, zal je het terug moeten sturen naar de States.

Comment

Waarom zou je uberhaubt gear kopen in the states..??

Comment

Inderdaad.

Toen ik laatst in New York was, ben ik een winkel in gelopen die DJ-gear verkocht. Ik had nog een nieuwe element + naald nodig en dacht die koop ik daar wel. Nou, ik heb de prijzen daar gezien, maar hier in NL was alles goedkoper dan daar. Misschien omdat het NY was, maar ik vond alles best duur.

Comment

De stroom de garantie maar ook de verzendkosten kunnen wel es tot rond de 100 euro op lopen voor een simpel verpakking dingetje als een headphone.

Maaarrr... met de koers van 1 euro = 1,47 dollar (zie www.wisselkoersen.nl) en het feit dat webshops toch nog een beetje goedkoper zijn dan winkels die ook een pand hebben, is het toch een leuke uitverkoop daar in de states... :D

Maar als je een oom hebt die de hele tijd op en neer vliegt enzo kan hij goedkoop dingen meenemen die je niet direct op de netstroom hoeft aan te sluiten. (want headphones werken toch wel normaal op een europese mixer?)

Comment

Idd, de djm-400 heb ik dus gezien voor 499 dollar, wat dus uitkomt op 350 euro!!! Plus dat mijn stiefvader 4 tot 5 keer per jaar naar de states gaat.
            Hij heeft zelf ook 3 van die USA-stekkerdozen die je gewoon in 220 hier duwt, dus dat zou geen probleem moeten opleveren.
            Verder zal de gear wel gewoon hetzelfde zijn als de europese versie toch?

Comment

Originally posted by Stefjuuh
              ......Hij heeft zelf ook 3 van die USA-stekkerdozen die je gewoon in 220 hier duwt, dus dat zou geen probleem moeten opleveren.......
              Pas op, niet alle apparatuur uit de States hebben een schakelaar op het apparaat zitten waarmee je kan kiezen uit 110V of 220V.
              Let daar wel op!
              Dan kan je wel zo'n stekker hebben, maar als je het USA apparaat op 220V aansluit, doet ie het maar heel even ....

Comment

Zou ik um dan hier kunnen omruilen voor een europese.. :lol:

Nej, tuurlijk let ik daar wel even op!

Comment

Working...
                X