Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ worden bij FutureRadio?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ worden bij FutureRadio?

Bedrijfsnaam
    FutureRadio

Salaris
    FutureRadio biedt kans aan nieuw talent. Hiervoor bieden wij geen financiële compensatie.

Bedrijfsprofiel
    FutureRadio is radiostation dat momenteel enkel via internet uitzendt, maar grote ambitie heeft. FutureRadio zendt alleen muziek uit van beginnende artiesten zonder platencontract. FutureRadio is een platform voor voornamelijk DJ's en artiesten om zichzelf aan het grote publiek te presenteren. Ieder talent is welkom en krijgt van ons een kans.

Bedrijfscultuur
    FutureRadio is een platform voor allerlei soorten talenten. De doorstroom is groot, omdat de verwachting is dat veel DJ's en artiesten door zullen stromen naar de commerciële sector. Ons team bestaat momenteel voornamelijk uit jongeren van 15 tot 25 jaar, maar we sluiten geen leeftijden uit!

Functieomschrijving
    Als DJ heb je niet alleen gevoel voor muziek, maar voel je ook aan wat de verlangens zijn van de luisteraars. Daarna wordt verwacht dat je actief communiceert met luisteraars door middel van onze SMS-lijnen, e-mail en website.

Functie-eisen
    - Talentvol!
    - Actief bezig met muziek
    - Communicatief sterk
    - Doorzettingsvermogen
    - Flexibel

Dienstverband
    Vrij

Solliciteren
    Bent u geïnteresseerd in deze vacature, neem dan contact op met FutureRadio door naar de website te gaan, of direct te mailen naar personeel@futureradio.nl

Future Radio

Joep Dohmen

Re: DJ worden bij FutureRadio?

De zoveelste......

Comment

De zoveelste wat? Radiozender? Ja, er zijn er duizenden. Maar FutureRadio heeft een uniek concept, met een goede, duidelijke en professionele werksfeer, maar toch ontspannen.

Comment

Ja, onze Joey draaid al bij zoveel stations dat hij geen tijd meer heeft om te kijken of het ergens beter kan...

Succes met FutureRadio en ik hou jullie eerst even in de gaten voor ik meedoe, goed?!

Comment

Originally posted by djtnox";p=" View Post
          Ja, onze Joey draaid al bij zoveel stations dat hij geen tijd meer heeft om te kijken of het ergens beter kan...

Succes met FutureRadio en ik hou jullie eerst even in de gaten voor ik meedoe, goed?!
          Ja om eerlijk te zijn eigenlijk wel! Vooral op de draaimolen.

Jaja de zoveelste met het perfecte concept en dan post je dus ook echt hier zo'n topic.

Heette je nou track FM had ik enigzins nog een kijkje genomen.

Comment

Ik ga er niet verder op in, alleen dit nog even...

Mocht je nou over een tijdje wel het idee krijgen om bij FutureRadio aan te kloppen, dan denk ik dat je kansen alweer verkeken zijn.

Comment

Wat jammer nou, wou me net gaan aanmelden :(

Comment

Ligt het aan mij of moet je sommige opmerkingen pas maken als je ervaring hebt en zelf hoog bezig bent? En niet als beginner andere afkraken?

Overigens heb ik te weinig tijd :( Anders had ik zo mee willen doen.

Comment

Ja sorry man ik moet maar eens die slaapkamer uitkomen en eens echte draaitafels kopen inplaats van een tol om mee te draaien.

Comment

Working...
                  X