Announcement

Collapse
No announcement yet.

Opendagen op 28 & 29 maart met workshops en vette demo's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Opendagen op 28 & 29 maart met workshops en vette demo's

Goed nieuws voor de liefhebbers van de betere DJ-gerelateerde hard- en software! Op 28 & 29 maart organiseert Bax-shop.nl haar jaarlijkse opendagen die zoals altijd garant staan voor scherpe prijzen, veel gratis producten en superhandige demo's en workshops. Zo zijn onder andere Fruity Loops, M-Audio, Shure, RCF, Traktor, Pioneer, Yamaha en HK Audio aanwezig om demo's van hun producten te geven. Ook kunt u een workshop live sound, produceren of lichttechniek volgen.

Daarnaast wordt er op deze twee dagen advies gegeven op het gebied van DJ-gear en PA, maar ook als het gaat om professionele audio en verlichting. Ook wordt er volop met prijzen gestunt: tijdens de opendagen krijgt u over het gehele assortiment 7,5% korting! Als dat geen leuke bijkomstigheid is.

Wij verwelkomen u graag met een hapje en een drankje op de Albert Plesmanweg 118 te Goes. Tot ziens op 28 & 29 maart 2008!

Re: Opendagen op 28 & 29 maart met workshops en vette de

vet! Denk alleen niet dat ik kan komen... 29 Maart al opendag Utrecht HBO en 28e is gewone schooldag....

Comment

Niets aan te doen ! Wel jammer wat er worden onder andere gratis producten weggegeven en verloot !!

Voor diegene die in de geledenheid zijn, is het zeker de moeite om te komen naar deze opendagen voor een gezellige informatieve dag zowel voor DJ's, producers als muzikant. Daarnaast kan er een drankje + hapje worden genuttigd op ons koffieteras.

Comment

Even noteren in de agenda!!! Moet toch nog even langs om een inmiddels BERUCHTE Maya44 om te ruilen :twisted:
        (Geintje jongens)

Comment

even een vraagje aangezien ik helemaal uit rotterdam zou moeten komen,

Is er ook een aanbieding voor de cdj 400 en/of 800? Dan zal ik eventueel vervoer kunnen gaan regelen om t allemaal bij te wonen :p

Comment

Sounds very interesting!

Even noteren en dan kijken of ik het op de universiteit met m'n uren geregeld krijg ;)

Comment

Word dit ook nog een keer herhaald in Juli of Augustus? Dat is vaak toch de betere data voor dit soort dingen.

Comment

Originally posted by jobbieboy";p=" View Post
                even een vraagje aangezien ik helemaal uit rotterdam zou moeten komen,

Is er ook een aanbieding voor de cdj 400 en/of 800? Dan zal ik eventueel vervoer kunnen gaan regelen om t allemaal bij te wonen :p
                Bekijk onze opendagen E-magazine wie weet staat er wat interessants bij!

Originally posted by djtimm";p=" View Post
                Sounds very interesting!

Even noteren en dan kijken of ik het op de universiteit met m'n uren geregeld krijg ;)
                Kun je niet deze leerzame uren claimen bij de universiteit  :lol:

Originally posted by dj_joey";p=" View Post
                Word dit ook nog een keer herhaald in Juli of Augustus? Dat is vaak toch de betere data voor dit soort dingen.
                In de zomervakantie zijn er ontzettend veel mensen op vakantie, we hebben bewust voor dit weekeinde gekozen. Volgend jaar wordt overigens deze opendagen wederom herhaald. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om langs te komen, maar toch wilt profiteren van de korting kun je een mailtje sturen naar reserveren@bax-shop.nl !!

Comment

Originally posted by djtimm";p=" View Post
                  Sounds very interesting!

Kun je niet deze leerzame uren claimen bij de universiteit  :lol:

Haha, vast wel, dan geef ik wel aan dat het de invulling van een of andere minor is ;)

Of gewoon een bedrijfsbezoek natuurlijk!

Comment

Working...
                  X