Announcement

Collapse
No announcement yet.

Zomerhit 2008

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Zomerhit 2008

Na 3 weken zuid frankrijk(draaiende en wel): No stress, show me love vs be, stuk, whine up.

van alles en nog wat door elkaar husselen helpt daar. de nederlanders gingen al snel los op be en stuk, boks ouwe kende iedereen na 3 weken wel  :P

Comment

Show me love is idd nog steeds een goede knaller. Werkt ook hier in Bulgarije, maar je merkt toch snel dat je met wat oudere plaatjes beter scoort dan met het nieuwste van het nieuwste. DJ Samir - Samir´s theme knalt nog altijd het hardste hier in Sunny Beach. Heel raar, maar waar.

Comment

In Lloret de Mar schijnt de remix van Drop Down met de Efteling Carnaval helemaal kapot gedraaid te worden......

Maar dat is vaak, sommige "gouwe ouwe" zullen nooit verdrongen worden volgens mij

Comment

Geo Da Silva - I'll Do You Like A Truck

vind het zelf helemaal niks, maarja...

Pryda - Pjanoo vind ik zelf nog het best, maar Laurent Wolf - No Stress doet het ook goed!

Nog een andere:
          Saxsymbol feat. Lex Empress - Samba de Liberdade (Gregor Salto & Sidney Samson Remix)

Een èchte zomerhit heb ik niet gemerkt eigenlijk (of het moet een nazomerhitje worden :))

Comment

't is er ook nog geen weer voor geweest natuurlijk..............

Comment

Working...
            X