Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor 3.3 - Setup?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor 3.3 - Setup?

Hallo allemaal,

Na een tijd te hebben gedraaid met behulp van VirtualDJ (Met mijn Behringer BCD 3000) is het mislukt. Ik had het al aan horen komen voor een tijd, maar Virtualdj blijft maar over slaan als ik mixes maak of live broadcast. Dit ligt puur aan de software is mij verteld en ik ben daarom dus overgestapt naar Traktor.

Maar, hoe kan ik in godsnaam dat programma opstellen? Ik snap er dus gewoon helemaal niets van.

Zijn er hier andere mensen die dit programma gebruiken en mij kunnen vertellen aan de hand van screenshots of een duidelijke uitleg, hoe ik dus de setup moet doen?

Alvast bedankt!!

Dwayne.

Re: Traktor 3.3 - Setup?

Schijnbaar is je computer kennis sowieso niet al te hoog, daar je dit in 't verkeerde topic post.......

En verder weet ik er niks van, 'n echte dj gebruikt geen computer

Comment

Re: Traktor 3.3 - Setup?

@DJTimm,

''Een echte gebruikt sowieso geen computer''.

Misschien moet je nog leren respect op te kunnen brengen voor het resultaat van hetgeen iemand doet, ipv de middelen, en zodoende het bewustzijn voor jezelf creeƫren dat alles veel beter draait op wederzijds respect.

Hou je oordelen voor je als je niet in staat bent buiten je eigen referentiekader te treden. Opmerkingen als hierboven horen niet thuis op een liefhebbersforum als deze.

D-wayne, als je iets wilt weten over TraktorDJ, pm me maar!

Respect D-wayne, en ga zo door!!

RotorDJ

Comment

Working...
      X