Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gevraagd: Buitenland ervaringen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gevraagd: Buitenland ervaringen

Sommigen op het forum hier zitten op het moment wellicht aan de Spaanse Costa of nog verder weg om aldaar de hele zomer muziek te draaien en dan weer huiswaarts te keren.

Ik heb voor deze mensen (of mensen die dit ooit gedaan hebben) een paar vragen:

Wat zijn je ervaringen, wat is er anders dan "normaal" draaien, klopt het dat je voor het geld beter thuis kan blijven, raad je het aan om de ervaring eens op te doen of juist niet?

Ik wil dit graag allemaal weten omdat ik binnen nu en 2 jaar als alles meezit richting Spanje ga , maar daarvoor wil ik wel graag eerst een beetje weten wat ik kan verwachten.

Re: Gevraagd: Buitenland ervaringen

sjoekfunksjie nog niet gevonden ?  ;-)

Comment

Ow jeej daar ga ik met m'n grote mond die ik altijd heb tegen nieuwe mensen dat ze de sjoekjunksjie moeten gebruiken.........

sjorrie joor!

Comment

Ben nu zelf in Sunny Beach Bulgarije.

Merk hier wel het verschil met de winter, winter is appresski en dan ´s avonds weer opnieuw beginnen. Draai tijden meestal van 16.00 tot 19.00 en 21.00 tot 2.00.

in de zomer is het een beetje anders, afhankelijk of er veel kroegentochten zijn.

Meestal beginnen om 20.30 tot een uur of 5.00, lange tijd aan een stuk. Je moet er als DJ ook rekening mee houden dat je 7 dagen in de week moet draaien.

Prima baantje als je echt van draaien houd, maar na 4 maanden ben je er wel weer ff klaar mee om iedere dag in dezelfde kroeg te draaien.

Ook het grote verschil van zomer en winter is dat mensen in de winter van week tot week komen en in de zomer ze meestal 10 dagen of zelfs 14 dagen blijven. alles overlapt een beetje waardoor je snel in een sleur komt.

Tip is vraag heel goed na wat de voorwaardes zijn, maak goede afspraken met managers of bazen.
        voor het geld moet je idd niet komen want als je in Nederland zoveel uren draait kun je iedere maand een nieuwe auto kopen.

Toch moet je het zeker een keer doen, leert veel nieuwe vooral andere muziek kennen. Tevens is het goed voor je skills. Als je 4 maanden lang 7 uur per dag staat te mixen doe je het met je oren dicht. :D

Comment

Working...
        X