Announcement

Collapse
No announcement yet.

C'est moi = DJ Freshadelik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• C'est moi = DJ Freshadelik

Dag DJ's,

Ik dacht: "stel me ff voor"... ik ben DJ Freshadelik, newbie hier maar niet als DJ. Ik ben begonnen met voornamelijk Drum 'n' Bass (DnB) te mixen. Af en toe kocht ik wel es House of Trip-hop e.d. tussendoor. Na een aantal jaren alleen maar DnB gemixt te hebben, vond ik het te eentonig worden. Al voor een lange tijd hield ik andere genres ook in de gaten en had al een flinke wanted-list opgebouwd. Ik vond 't lastig om een switch te maken, omdat ik al zoveel tijd en geld had geinvesteerd in DnB, maar ik kreeg toch echt meer interesse in mixen van meer stijlen en ben zo overstag gegaan voor het mixen van stijlen als Broken Beat, Tech-house, Latin, Funk, Nu-jazz en Breakbeat. Ondertussen zijn er meer stijlen bijgekomen. DnB draai ik af en toe nog es on stage, als ik een hele avond voor mezelf heb.

Ik ben hier op het forum om te checken wat er verder allemaal speelt in DJ-Nederland.

Ook ben ik hier om wat platen te koop te zetten. Mijn voorraad begint zo een vorm aan te nemen dat ik harde selecties moet gaan maken, anders kom ik aan ruimtegebrek. Ik heb wat platen te koop in de volgende stijlen: Techno, Tech-house, Latin house, Deephouse, Tribal, Progressive, Broken Beat en aardig wat Drum 'n' Bass.
    DnB-liefhebbers zitten op dit forum volgens mij niet veel, dus die zet ik hier ook maar niet te koop - als je wilt krijg je een lijst wat ik allemaal te koop heb. In de verkoopsectie heb ik alle andere stijlen neergezet.

Grtjs Lennart

Re: C'est moi = DJ Freshadelik

Nette introductie!

Welkom op het forum, op 't moment is 't vrij stil maar van tijd tot tijd zijn er wel leuke topics om te discussieren!

Comment

Working...
    X