Announcement

Collapse
No announcement yet.

Djs Gezocht voor internetradio

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Djs Gezocht voor internetradio

dag luitjes ik ben naastig op zoek naar djs voor your-request.nl
    helaas heb ik nog niemand omdat ze alemaal afhaken omdat wij nog niet bekent zijn dat moeten we natuurlijk
    samen gaan doen 29 augustus gaan we echt beginnen dus heb jij tijd en zin om ons team te versterken
    stuur dan ff een mail nar murki@home.nl

Re: Djs Gezocht voor internetradio

ookleukdatjeinterpunctiezogoedverwerktinjeberichtj e

Comment

Volgens mij was deze discussie al eens eerder gevoerd, maar goed.....

Iedereen haakt waarschijnlijk af door de volgende punten;
      - Website ziet er zeer, maar dan ook echt zeer knullig en onprofessioneel uit.
      - Gebrek aan interpunctie beperkt zich niet alleen tot de geplaatste posts; ook op de site is het een warboel.
      - Radiostation heeft totaal geen duidelijk eigen imago.
      - Dj's willen niet graag geassocieerd worden met dit soort organisaties, aangezien dergelijk gebrek aan structuur en professionaliteit meestal ook terugkomt in het afhandelen van alle bijkomstige zaken. Met andere woorden; als de eerste indruk al klote is, belooft dat vaak weinig goeds.

Kortom; beetje professioneler aanpakken, dan gaat het vast een stuk beter.

Comment

Ow ja nu je het zegt, nu zie ik het pas dat dit dezelfde is als 'n tijd geleden!
        (Ben nog niet helemaal helder na 10 dagen mentor spelen op de Nijmeegse introductie)

@ Marki

Ik heb in dat topic volgens mij tips gegeven, weet niet of je daar wat mee wil gaan doen??
        Ik zeg niet dat alles dan goed is, maar het zijn een aantal hele simpele dingen waardoor jij verzekerder kunt zijn van een betere start en indruk!

Comment

waarom kunnen julie goore kut eikels nou nooit gewwon is reageren inplaats van op elk klote dingetje zon punt te maken
          jullie zijn zielig erg zielig tus dat ik jullie geen knal kan verkopen maar goed bekijk het leker in deze klote kanker toko

Comment

Oke jij komt er dus nooit. Dit wordt niets zo.

Je vraagt om dj's omdat die niet komen. Er wordt je duidelijk, met opbouwende kritiek uitgelegd wat de rede daarvan is en je begint meteen te schelden.

Je kan zelf tog ook wel zien dat je gewoon geen abn gebruikt en dat die site er echt niet uitziet is ook een feit.

Leer dus om te gaan met negatief commentaar want als je iets slechts maakt krijg je gewoon slecht commentaar. Ga de volgende keer ipv schelden goed met de feedback om en probeer je op die punten te verbeteren. Als wij allemaal zeggen ow wat mooi allemaal dan kun je daar toch niets mee? Nu hoor je tenminste waar het aan ligt.

Ben je van mening dat dit allemaal onzin is en jij gewoon perfect nederlads schrijft en een prachtige website hebt, ga dan lekker door met dj's zoeken. Dan kom je er na een aantal maanden vanzelf achter dat er toch wel een kern van waarheid in deze opmerkingen zit.

Comment

Originally posted by Marki";p=" View Post
              waarom kunnen julie goore k*t eikels nou nooit gewwon is reageren inplaats van op elk kl*te dingetje zon punt te maken
              jullie zijn zielig erg zielig tus dat ik jullie geen knal kan verkopen maar goed bekijk het leker in deze kl*te ****** toko
              Jobbieboy is nog veel te vriendelijk voor je, sorry maar het enige wat ik jou nu nog kan zeggen is:

DOEI!

Comment

Sow, erg leuke taal is dit niet..  :cry:

Comment

Working...
                X