Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lekker nummer van 't moment

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lekker nummer van 't moment

Hier kan je ieder moment van de dag, de maand of 't jaar een titel posten van 'n (nieuw) lekker nummer van 't moment!

Zo kunnen andere Dj's tips opdoen voor nieuwe nummers en jij zelf waarschijnlijk ook weer van andere!

Ik hoop dat er mensen gaan posten in ieder geval!

Re: Lekker nummer van 't moment

Als eerste!
    Komt ie: De nieuwe Crookers EP!
    Met o.a. Sveglia,Magic Bus,Mad kidz en Embrace The Martian!

En hiervan is Sveglia toch zeker wel het allervetste!

Comment

als je een beetje van tech trance houdt dan is deze wel lachen Sied van Riel - contrasts (arnej's tech dub)

Comment

Sinds tijden heb ik weer eens een album aangeschaft... het is uiteindelijk de aankoop van het jaar gebleken want het album getitelt "Disco Latino" is echt super goed. Ik raat hem je echt aan. Het is een latin-house album met opmerkelijk weinig grote namen, maar dat maakt het er ZEKER niet minder op.

In het byzonder wil ik het nummer van 'Latin Aspects' genaamd 'Estrangera' noemen. Je moet hem mischien 2 of 3 keer horen om hem echt te voelen, maar hij is zeker het beluisteren waard.

Ook ben ik natuurlijk net als alle house liefhebbers (als ik voor jullie mag spreken) nu in to 'The Crookers'. met nummers als 'Prostitutes' en 'love to edit'.

Ik hoor graag of een van jullie het aan heeft gedurft 'Disco Latino' te kopen of er in iedergeval iets van geluisterd heeft,

Jeckel

Comment

Ik heb 'm gedownload (weet het, klinkt fout maar ik zit in de apres ski dus dat soort cd's koop ik niet snel) maar moet idd zeggen dat het lekkere latin house is, lekkere cd voor in de auto!

Comment

Vind op het moment Jesse Garcia - Off Da Hook wel een lekker nummer.

Comment

niet echt van het moment, maar ik blijf Funkerman - Speed up briljant vinden!

Comment

Working...
              X