Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dringend hulp gevraagd

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dringend hulp gevraagd

Hallo,
    Ik weet eigenlijk niet zeker waar ik dit moet plaatsen, en of ik het überhaupt mag plaatsen, maar ik wil graag iemand van jullie om een gunst vragen.
    Mijn opa wordt morgen gecremeert en we willen graag zijn favoriete nummer draaien op dat moment. Namelijk Wim Zonneveld met Het Dorp.
    Het enige probleem is dat ik alleen een live versie van dit nummer kan vinden, met de laatste 5 seconden applaus. :roll: Aangezien dit niet echt gepast is, wil ik graag vragen of iemand die laatste 5 seconden eraf wil halen. (Kan zelf niks met computers!)

Ik heb het nummer op mijn pc staan, krijg hem hier er niet op. Dus als je een mail stuurt naar theventoux@hotmail.com stuur ik hem.

Bij voorbaat heel erg veel dank.

Re: Dringend hulp gevraagd

Topic mag op slot, ik heb via via een cd kunnen vinden met het goede nummer.. :)

Comment

Re: Dringend hulp gevraagd

Oke, anders had ik het nog wel voor je kunnen doen, heb volgens mij ook nog ergens 'n originele cd met het nummer erop.

Maar dan is het goed! Mocht het toch niet lukken, PM me dan even! (of stuur 'n mail: tim@feestmettim.nl)

Comment

Working...
      X