Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tiësto, Armin van Buuren of Paul van Dyk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tiësto, Armin van Buuren of Paul van Dyk

Dag, kenners

Voor mijn afstudeerscriptie bekijk is het huidige imago van Tiësto, Armin van Buuren en Paul van Dyk. Wie vindt jij beter? Aan de hand van een aantal eigenschappen in mijn enquete wordt er gemeten wie uiteindelijk het meest positieve imago van deze drie DJ's heeft. Zouden jullie deze enquete willen invullen, het kost slechts 5 min van je tijd.

De enquete is te vinden op: http://www.thesistools.com/?qid=64573&ln=ned

Thnx :) ,

Patrick

Re: Tiësto, Armin van Buuren of Paul van Dyk

Heb 'm voor je ingevuld;)

Ben als student bedrijfscommunicatie altijd geïnteresseerd in andermans onderzoek en enquêtes, als ik heel kritisch ben moet ik wel zeggen dat er wat gekke dingen in je onderzoek zitten maar goed :wink:

Succes ermee!

Comment

Originally posted by djtimm";p=" View Post

Ben als student bedrijfscommunicatie altijd geïnteresseerd in andermans onderzoek en enquêtes, als ik heel kritisch ben moet ik wel zeggen dat er wat gekke dingen in je onderzoek zitten maar goed :wink:

Succes ermee!
      Bedankt voor het invullen. En ben altijd benieuwd naar andermans mening, dit is tenminste een manier om van je fouten te leren. Dus ik zou graag van je willen weten wat je gek vond in de enquete, mischien dat ik hier in de toekomst rekening mee kan houden.

Comment

Heb hem ingevuld, maar is het als afstudeerscriptie niet een beetje oppervlakkig?

Zou misschien nog wat open vragen of meer specifieke vragen (die je uit je desk research haalt) toevoegen.

Succes in ieder geval!

Comment

Originally posted by Ra_ver";p=" View Post
          Heb hem ingevuld, maar is het als afstudeerscriptie niet een beetje oppervlakkig?

Zou misschien nog wat open vragen of meer specifieke vragen (die je uit je desk research haalt) toevoegen.

Succes in ieder geval!
          Thnx, Dit is slechts een klein deel van mijn onderzoek. Verder heb ik nog diepte-interviews gehouden met DJ-collega's en ga ik een interview doen met DJ tiesto himself. Als onderwerp had ik ook niet gedacht dat het goedgekeurd zou worden, maar in de wereld van marketing is imago een zeer belangrijk aspect van zowel een product, bedrijf of persoon. Om hier dus een onderzoek naar te doen is, mits de kwaliteit goed is. In ieder geval bedankt voor je tip;)

Comment

Originally posted by bachmann86";p=" View Post
            Originally posted by djtimm";p=" View Post

Succes ermee!
            Bedankt voor het invullen. En ben altijd benieuwd naar andermans mening, dit is tenminste een manier om van je fouten te leren. Dus ik zou graag van je willen weten wat je gek vond in de enquete, mischien dat ik hier in de toekomst rekening mee kan houden.

Wat ik nog mis is het onderzoek naar de voorkennis => Hoeveel van je respondenten weten daadwerkelijk ook wie deze Dj's zijn en wat ze doen? (ook al zit je op 'n dj forum) En heb je deze enquete ook door anderen in laten vullen? Want anders zou louter Dj's geen afspiegeling van de werkelijkheid zijn waardoor je validiteit weer in het geding komt :wink:

Misschien ook wel leuk geweest als je 'n aantal eigenschappen had opgeschreven en waar respondenten dan hun dj bij konden kiezen.

Maar goed, beetje gepietleut allemaal, maar 'n beetje kritisch zijn mag toch?

Ben benieuwd naar je resultaten!

Comment

heb ' m ook ingevuld...  Succes!

En Timm; niet van die moeilijke woorden gebruiken, man ;)

Comment

Haha oke, als ik het zo terug lees moet ik ook zeggen dat het wel wat overdreven is :roll:

Comment

Ingevuld.
                  Garant voor de kwaliteit van zijn producten? <- Van Dale zeker doorgebladerd :D

Comment

Ja heb zelf ook te maken met kwalitatief/kwantitatief onderzoek, dus begrijp het verder wel.
                    Wel tof dat je de mogelijkheid hebt om met Tiësto zelf een interview te doen.

Comment

Jep ook ingevuld!

Comment

Working...
                      X