Announcement

Collapse
No announcement yet.

Track info niet zichtbaar op CDJ1000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Track info niet zichtbaar op CDJ1000

Heey allemaal,

Ik ga eind Mei een setje cdspelers halen (cdj400 met een DJM400 ertussen).
    Nu ben ik al flink tracks aan het branden, maar was gister bij een maat van me aan het spinnen, en nu zag ik dat zijn cd's wel de track info weergaven, en bij mijn cd's was dat niet zichtbaar. Het bleef gewoon 1 lijn zonder pieken en dalen zogezegd.  :D
    En met trackinfo bedoel ik dat je ziet waar bijvoorbeeld een break in een nummer zit... Hij kwam met het volgende dat misschien de tracks zachter van volume zouden zijn, maar op de podmeters van het mengpaneel sloegen zijn en mijn nummers evenveel uit.

iemand ook deze ervaring??? En hoe op te lossen...

Ow, ik gebruik een Imac van Apple en als software gebruik ik Roxio Toast Titanium...

Hoor graag van jullie. Heb er al zo'n 100 gebrand de laatste week, maar wil wel graag die track info zien...

Re: Track info niet zichtbaar op CDJ1000

Ik kan je in ieder geval vertellen dat je op de 400 geen wave data heeft dus daar maakt het toch niet voor uit ;)

Maargoed buiten de deur is het toch handig ookal vind ik het zelfn iet echt nodig omdat ik toch wel weet waar de breaks e.d. zitten in de nummers die ik draai.

Zou het misschien kunnen liggen aan het bestandsformaat? Misschien dat de 1000 het niet kan met mp3 bestanden. Als je mp3's gebruikt brand  ze dan is als normale cd en probeer het nog eens.

Voor de rest zou ik geen idee hebben waar het aan kan liggen.

Comment

Hey Job,

Dank je wel.

Het rare is dat wanneer het nummer speelt, en de balk onder het nummer naar rechts afloopt, dan de info wel zichtbaar wordt.
      Dus het 'het zit er wel op/bij' maar hij geeft het niet van tevoren af.

Het klopt indd wel dat die maat van me alles op Wav draait en ik dus op Mp3...

Ik ga ff een Wav fikken en kijken of het daaraan ligt...

Over die cdj400, die heeft sowieso niet die weergave begrijp ik?

gr Mark

Comment

De CDJ1000 geeft inderdaad geen weergave als je 'n mp3 cd gebruikt, wel bij normale audio cd's.

Is een probleem waar in de verhuur vaak klanten over bellen, dan heb je 'n cd speler afgegooid en dan doet -ie niet wat ze zelf op youtube hebben gezien.

Comment

Nee de 400 heeft wel track id. (dus de naam van het nummer) Maar doet niet aan wave data.
          De 1000 is overigens de enige die dat doet van de pioneer cd spelers.

Gewoon je nummers een aantal keren luisteren voordat je ze draait en je weet vanzelf waar de breaks enzo komen ;)

Comment

Ok heren, helemaal top dit.

Dank voor jullie info.

Ben ik blij dat er cdj400's aankomen nu ik al een berg mp3-cd's heb liggen ;-)

Comment

Working...
            X