Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ Setje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ Setje

Beste forummensen,

Ik wil jullie mening vragen over het volgende DJ setje waarin ik me verdiept heb en overweeg aan te schaffen.

Denon DN-HC4500

en

Denon DNX120

Formaten maken niet uit, ik zorg wel oplossingen ivm. inbouwen.

Wat vinden jullie hiervan? Toch maar andere betere mixer? Ik heb opzich geen effecten en andere fratsen nodig.

Het lijkt me dat ik faderstart kan gebruiken bij die mixer? En kan iemand me uitleggen hoe precies die crossfader instelling werkt, dat heb ik nog niet helemaal door, zelfs niet na onderzoek.

Is die mixer beetje duurzaam? Hij wordt battle mixer genoemd, dus beter bestemd tegen raggen met fader?

Ik hoop dat jullie me op weg willen helpen ondanks mijn weinige posts hier op het forum.

Mvg

lijkt me een mooie setje!
    de cross- fader, als je ander nummer afwilt spelen uit een ander poort achter in je mixer
    kan je gebruik maken van de "cross-fader" om van punt A naar punt B te spelen zet je dus allebei de kanalen op je mixer open, en zet je je cdj, draaitafel, of wat dan ook aan.
    dan kan je van A naar B over laten gloeien door het schijfje over te zetten van A naar B.
    ik hoop dat je het een beetje begrijpt het is niet zo moeilijk, het is moeilijker uit teleggen,
    ik hoop hier mee u voldoende geinformeerd te hebben, en anders hoor ik het wel van je,
    gr django

Comment

Laatste post komt uit maart 2009, ik denk dat de topicstarter inmiddels al iets gevonden heeft.

Comment

Working...
      X