Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe sorteer ik mijn muziek in een cd-koffer?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe sorteer ik mijn muziek in een cd-koffer?

Hallo Deejays ,

Ik heb pasgeleden een cd-koffer aangeschaft waar 300 cd's in kunnen..
    Nou heb ik 150 cd's en allemaal op verschillende genre.

Ik heb Hitzone's & Dance Smash's , hardcore , house etc.

Hoe kun je dat het beste sorteren?
    Bijvoorbeeld: Hitzone bij Hitzone ofzo?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..

Groetjes DJ-Ricardo

Kun je het beste eens een paar klussen mee experimenteren, er is niet een bepaalde regel voor, je moet het doen zoals jij het het best vindt werken. Je kan selecteren op alfabet, je kan ook selecteren op meest gebruikt. Je kunt de hitzones en dance smashes apart doen, je kan ook selecteren op jaar als je dat praktischer vindt.

Comment

DJ-Koffer

Hallo Rick ,

hoe doet u het dan als ik vragen mag?:?:

Gr DJ-Ricardo

Comment

Ik doe zelf amper wat met CD's, heb ooit wat CD's in een koffer gemieterd, zit geen logica in. ;) Het meeste gebeurt via de laptop, CD is voor backup.

Comment

Oke dan , naja ik gebruik gewoon cd's voor het draaien.
          Vind ik handiger want ik heb 2 cd-spelers & mengpaneel.

Ik ben nou nog thuis aan het hobby'en en wil binnenkort op feesten gaan draaien , en dan nog x wat meer spullen kopen!

Bedankt voor u hulp,

Gr DJ-Ricardo

Comment

Wij hadden vroeger een aantal CD´s, en die hadden we op het type dus dance smash bij elkaar ect. En dan proberen op volgorde. (Dit blijft lastig om het zo te houden). Daarom zijn we naar een laptop gegaan, en draaien met: 2 cdj-400, en reloop RMX40 DSP, en natuurlijk de laptop. We zijn uit eindelijk overgestapt naar een laptop, omdat al die CD's wel een gewichtje hebben, en via de laptop kan je snel alles opzoeken.

Comment

Oke ik snap je wel

Maar ik ken mijn muziek zeer goed dus ik weet waar alles ongeveer staat , maar ik vind het wel handig als alles bij elkaar staat als je op een feest aan het draaien bent en de mensen willen Nederlandstalige muziek , dat ik dan een aantal cd's heb die Nederlands zijn!

Snapt u?

Bedankt voor u reactie.;-)

Tips etc zijn altijd welkom!:d

Gr,

Comment

En juist omdat je je muziek goed kent, is het handig om zelf te gaan indelen.

Zelf hebben we tussen alle verschillende genre's een blaadje staan met de muzieksoort. Dan hoef je nooit ver te zoeken. En dan hebben we de boel gewoon opgedeeld in DANS: foxtrot, jive, JAREN 70,80,90, bee-gees, , DANCE,... TOP 40,.... NEDERLANDSTALIG,... LIMBURGS,.. enz

Comment

Oke.

Maar ik heb best veel Hitzone's & Dance Smash's...
                  Zal ik die ook bij elkaar doen?

En ik heb ook veel Tiesto & House muziek!
                  ---------------------------------------------------------------------

Gr, Ricardo

Comment

Maak je 'n tabblad Hitzone en 'n tablad Dance Smash.

House/dance kan nog wel bij elkaar en tiesto hoort daar ook wel bij?

Comment

Jaa oke!

Bedankt voor u tips en ik ga er zeker wat mee doen!

Binnenkort als ik een keer tijd heb ga ik alles eens nakijken en dan ga ik het zoveel mogelijk op gendre zetten!;-)

---------TOPIC KAN WORDEN GESLOTEN-----------

Comment

Topics blijven hier meestal gewoon open, voor het geval er nog vragen over hetzelfde onderwerp zijn in de toekomst.

Comment

Ooo oke dan!

Heeft u nog ideeen kunt u ze hier altijd neerzetten!

Comment

Gewoon zoals eerder genoemd is op genre zetten en de cd's die je vaak gebruikt zet je vooraan in het genre.

Comment

Genre.

Hardystyle bedankt voor je reactie , die tip zal ik zeker gaan gebruiken!!

--------------------------------------------------------------------

Comment

Working...
                              X