Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ set onder de 250 euro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DJ set onder de 250 euro

hoi
    ik ben een jonge van 12 en ik wil een goedkope beginners dj set kopen voor iets minder dan 250 :p
    maar ik heb helemaal geen verstand van die dingen, dus welke kan ik het beste kopen ??
    en wat is een goeie site ??

Greetz DJ Mutza

Wat moet er allemaal in je beginners set zitten. Wat heb je dus allemaal nodig.
    Alleen 2 cd-spelers en een mengpaneel. Of meer.......

Dit schijnt een hele goede site te zijn

Als nieuw te duur is misschien 2de hands ;)

Comment

een goede set met dj control,mixer(hoeft niet persee), boxen,cd speler en als het kan een draaitafel

Comment

Waarom een draaitafel? Draai je nog met lp's?

Comment

Wil je alleen met CD's gaan draaien, of heb je misschien liever een laptop met mp3'tjes om mee te draaien in combinatie met een leuk controllertje?

Comment

het liefst heb ik een laptop met mp3`tjes
            maar zit ik dan niet boven m`n budget

Comment

Dan zou ik op marktplaats gaan kijken of je niet 1 of ander al bestaand drive-in dj setje over kunt kopen. Voor 250 euro zul je anders niet je hele verlang lijstje nieuw kunnen kopen. Als ik me niet vergis staat er op het forum nog ergens een setje te koop met 2 numark cd-spelers een mixer en 2 actieve speakers. Misschien is dat wat voor je hoef je alleen nog maar een platenspeler van internet te trekken. Dit setje was pas 2 maanden oud stond erbij.

Comment

ik verkort m`n lijsje wel :)
                laptop (voor mp3`tjes) controller en als het kan een tafel en cd rek

Comment

Men neme dit controllertje:
                  Numark Total Control, daar zit ook al software bij.

Een audio interface die je in een USB-uitgang van je pc/laptop steekt en op je monitoren aansluit:
                  American Audio Genie II

En een setje monitorluidsprekers:
                  Behringer MS 16

En een hoofdtelefoon die je in de hoofdtelefoonuitgang van je laptop/pc steekt, naar keuze, misschien een Behringer HPS 5000?

En dan is er nog een kleine speling in je budget over. ;) Dan heb je een leuk setje om mee op je slaapkamer te draaien en te oefenen, om op feestjes mee te draaien zou ik niet doen, in ieder geval niet met de luidsprekers die je er nu bij hebt zitten in deze set.

Comment

Super goed gewinkeld Rick, alleen je vergeed 1 nogal belangrijk product.

De computer / laptop.

Comment

Moet ik je gelijk in geven, maar in de context van de post gokte ik dat die er al was. ;) Mocht dat niet zo zijn, dan is het helaas!

Comment

ja ik mag over 1 jaar gaan draaien op feesjes dus dan kan ik wel andere boxen kopen

Comment

Als ik jou was zou ik hier eens over nadenken en navraag doen. Lijkt me in jou geval een schitterende oplossing.

Comment

thnx ik had zelf ingedachten als control de HYP-DJCONTROLE2 ( goede keuze ?)
                            en als boxen Behringer MS16 Monitor Speakers
                            en de hoofdtelefoon is niet zo noodzakkelijk (heb ik zelf al een)
                            en als set mischien Ion digitale DJ set
                            en een laptop voor 60 euro

Comment

Waarom wil je nog persé een extern mengpaneel?
                              En wat voor laptop voor 60 euro heb je op het oog dan? Specificaties? (werkgeheugen, processor, etc.)

Comment

Working...
                              X