Announcement

Collapse
No announcement yet.

laptop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• laptop

hoi ik ben een jongen van 12
    en ik zoek een dj laptop inclusief software
    heeft iemand een idee welke ik het beste kan kopen
    mijn budget is 150 euro

alvast bedankt

Voor 150 euro ga je sowieso geen nieuwe kunnen scoren.

Je kunt eens tweedehands rondkijken, maar verwacht geen wonderlaptop. Zoek minstens naar een pentium 4 met windows XP.

Mocht dat niet lukken of wordt dat te ingewikkeld, dan kun je beter doorsparen en een nieuw actiemodel met korting scoren. Dan weet je in ieder geval dat je software er vrij goed op kan draaien. Vanaf ongeveer 300 euro heb je een leuke nieuwe laptop met redelijke specificaties.

Comment

thanks
      maar hoeveel kost er dan een zonder die software??

Comment

Welke software bedoel je?

Comment

Die software die jij wilt moet je toch apart kopen. Je kan bijv. gaan kijken naar virtual dj en traktor scratch. Deze worden veel gebruikt, maar hier zit ook een redelijk prijskaartje aan.

Comment

Maar bij sommige controllers wordt al software meegeleverd (bijv. Traktor LE). Vaak is het dan een iets uitgeklede variant, maar kan je er wel veel mee doen.

Comment

welke controllers bijvoorbeeld?? en hoe duur

Comment

Die controllers hebben we al in je andere topic aangegeven en bij de Numark Total wordt Traktor LE meegeleverd.

Comment

die wordt ook bij de behringer bijgelverd.
                  Moet aleen zeggen dat voor de beginner virtual dj een stuk makkelijker is om te gebruiken en om mee om te gaan.

Comment

Maar die is dan ook een stuk duurder.

Comment

oke
                      dan zal ik daar eens naar gaan kijken
                      maar hoeveel GB moet er ongeveer op de harde schijf staan?
                      en de processorsnelheid is die belangrijk??

Comment

maar hoeveel GB moet er ongeveer op de harde schijf staan?
                        Hoeveel mp3's wil je er op kwijt? Aan een 400 GB schijf heb je voor een deftige collectie al meer dan genoeg.

Processorsnelheid? Ja,die is belangrijk, net als het werkgeheugen. Leg de systeemeisen van de software die je wilt gebruiken eens naast de verschillende laptops die worden aangeboden en kijk waar je een match hebt (of waar de laptops hogere waardes hebben dan de systeemeisen, nog beter).

Comment

oke ik zet er denk ik wel iets van 1000 liedjes op.

Comment

1000 liedjes, vermenigvuldigd met ongeveer 5 mb per nummer, is 5000 mb oftewel 5 gb.

Een beetje collectie kun je sowieso al kwijt op een 100 GB schijfje, in de meeste laptops tegenwoordig zit iets van 300 tot 500 GB.

Comment

ok thanx dan kan ik aan de slag met de laptop zoeken

Comment

Working...
                              X