Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muziek uit jaren 70 t/m 90!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muziek uit jaren 70 t/m 90!

Hallo allemaal,

Ik heb zaterdag een feest van iemand die 50 word.. die wil muziek uit de jaren 70 t/m 90 hebben.
    nu heb ik wel die knallers maar ik heb niet muziek voor in het begin als iedereen binnenkomt.
    Iemand ideeen?

Gr.
    Rein

Je kan mij niet wijsmaken dat je nergens titels of CD's kunt vinden waar muziek uit de jaren 70 tot en met 90 opstaan. ;) Download eens wat top-40 lijsten uit die jaartallen en kijk wat voor muziek er toen populair was. Hoeven dus ook geen knallers te zijn.

Hiernaast ben je wel erg laat om nog muziek te regelen uit die tijd, benieuwd of je dat nog lukt op 3 dagen. Snelste optie is gewoon in CD-bakken bij een muziekwinkel graaien opzoek naar 'best of' CD's of soortgelijk.

Comment

Best of gaat over de beste van.. dus niet de inloopnummertjes die ik wel zoek.. ik kan misschien ook mijn laptopje met ableton live gebruiken met loopjes die een beetje ouderwets klinken. sorry maar mijn vraagteken doet het niet meer

Comment

Best of gaat over de beste van..
        Maar daar kunnen toch ook nette rustige nummers tussen zitten? Ook in die tijd werd rustige muziek gemaakt hoor.

Comment

Op Best of Cd's is vaak niet elk nummer echt 'best of'. Wordt vaak aangevuld met troep om het op te vullen, veel te laten lijken, en goedkoop te houden. Zo heb ik een best of 70's box, 5 cd's, 100 nummers... Gebruik er echt niet meer dan 10 nummers van over het algemeen. De rest is leuk als achtergrondmuziek en wordt als zodanig gebruikt:)

Comment

hmm dat is lastig ja het probleem is dat in deze tijd zoveel muziek is gemaakt met goeie en slechte nummers. Anders moet je eens kijken naar een top 2000 van radio 10 gold.
            Hier staan veel van zo'n nummers in. Waar woon je btw?
            Heb hier heel veel nummers liggen.

Comment

In Gouda.. even dat je het weet ik draai met usb (Numark d2)

Comment

draai ook met usb.
                Ik woon in blitterswijck (limburg)
                Dus dat is even rijde maar als je dat wilt hoor ik het wel.
                Evengoed even bij de top 2000 of zo iets dergelijks kijken.

Comment

oke! bedankt allemaal.. ik scroll even naar beneden in de top 2000 vind ik vast wel lekkere muziek.
                  Ik vertel zondag wel hoe het is gegaan en of ze tevreden zijn.
                  trouwens geniale handtekening jelle!

Comment

dankje :P
                    en succes ermee he als je nog iets moet weten horen we het wel.

Comment

En.. hoe is het afgelopen?

Comment

Nou het was de eerste 2 uur achtergrondmuziek.. maar later gingen ze wel dansen.. ik kreeg veel complimenten over de muziek!... nou kan ik toch een nieuwe koptelefoon kopen van het geld wat ik kreeg;p

Comment

2 dingen:
                          -oud topic
                          -Wat moet zo'n site met kleren op een licht- en geluidsforum?!?!

Maar antwoord op je vraag, nee, ik kan je niet verder helpen.

Comment

Volgens mij is het gewoon weer zoon stomme reclame dinges. Hebben we al wel meer gehad hier op het forum:(.

Comment

Het is alweer weg hoor. De meesten worden tegenwoordig onderschept, al komen er soms nog een paar doorheen. Meestal zien we ze vanzelf wel en zijn ze weg voor je het ziet, maar mocht je iets tegenkomen dan mag je het gewoon rapporteren. ;)

Comment

Working...
                              X