Announcement

Collapse
No announcement yet.

welke table top

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• welke table top

welk van deze adviseer je me?
    *denon s1200
    *reloop RMP-3
    ??

Beiden hebben zijn charmes. Belangrijker is, wat verwacht je er zelf van, waar ga je het voor gebruiken en wat is je budget zodat we misschien alternatieven kunnen verzinnen?

Zelf ben ik erg gecharmeerd van de RMP-3. Maar ook de S1200 zal fans hebben. Het beste blijft om ze eens uit te proberen. Je moet er immers zelf mee werken. ;)

Comment

Reloop RMP-3.

Comment

Mijn voorkeur gaat ook voor de RMP-3 heb ze beide wel eens gebruikt reloop voelde veel beter aan vond ik.

Comment

@ rick:
          ik ben beginnend dj, maar wil wel beginnen met een redelijk set zodat ik een redelijke basis heb. Ik wil max. 1100 euro ervoor uittrekken.
          mats

Comment

dan is de rmp-3 erg geschikt!
            Lekker groot jogwheel en hij heeft de ook leuke effecten aanboord die vind ik bij de denon minder. De knoppen zitten ook op dezelfde manier als bij de bekende pioneers en voelen lekker aan. Dit heb je bij de denon niet, wanneer je dus groter wordt en ergens anders gaat draaien krijg je het probleem dat de indeling anders is. Dit vond ik vrij irritant maar dat verschilt per persoon denk ik.

Comment

wat is eigenlijk het verschil tussen de rmp-3 en rmp-2??

Comment

Rmp 2 = alleen cd's
                Rmp 3 = cd's + usb + midi

Comment

Working...
                X