Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ'ing to the next level... naar een club?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik hoop het maar! M81 en M82 wachten op mij...

Comment

Oké, ik heb een mix af. Eigenlijk wilde ik 'm later deze week maken, en voor elk nummer opschrijven wanneer ik 'm wil starten, zodat ik een perfecte mix krijg.
      Nou, dat heb ik dus niet gedaan, en met het resultaat ben ik niet tevreden. Ook wilde ik een ''fast-mix'' of hoe je dat ook noemt, maken. Ik bedoel een mix die van het ene nummer snel op het andere ingaat om mensen op de dansvloer te krijgen. Heb ik ook niet gedaan, maar ik zal de mix later deze week opnemen als jullie het met mij eens zijn dat de mix niet goed is.

Is er iemand die (met plezier) naar mijn mix wil luisteren? Het zijn alleen maar Nicky Romero nummers, simpel omdat hij een vriend is en ik daarom wat extra reclame wil maken voor hem. Hij heeft echter te weinig tijd om mij constant te helpen en te luisteren naar elke mix, vandaar... Zal ik de mix uploaden?

Comment

Gewoon uploaden, dan kunnen wij kijken hoe je het doet.;)

Comment

Als jullie maar weten dat het beter kan! ;) Uploaden kan nog wel even duren geloof ik, Soundcloud is niet zo snel.

Comment

Mix of only Nicky Romero tracks. It's not a great mix -far from IMHO- but I had to upload it, so, enjoy!

EIN-DE-LIJK

Comment

geluisterd en vind het helemaal zo gek nog niet en klinkt echt leuk

doorgaan en je werk blijven posten

<< respect >>

Comment

Oké, bedankt!

Comment

Dude.. Helemaal niet slecht! Af en toe wat schoonheidsfoutjes (zoals ik ze noem) met het beatmatchen, maar zeker niet storend.
                  Ik vind dat je het met zo'n mix zeker wel aankunt in de lokale disco, kroeg/bar, verjaardag of schoolfeest.

Blijf posten ;)

Comment

Bedankt!

Comment

Originally posted by Ruben123 View Post
                      Paar kleine foutjes maar zeker niet verkeerd gemixed. Maar zeker niet mijn ding dit genre. Maar schoolfeesten en lokale bar/kroegen zullen dit wel waarderen. Gewoon door blijven gaan en lekker je eigen ding blijven doen.

Comment

Bedankt, deze reacties geven me wat zelfvertrouwen; zelf vind ik dat hij heel en heel veel beter kan, maar als jullie (en ook anderen) hem redelijk positief ervaren... dat voelt best fijn:)

Comment

Zorg wel - op feestjes en disco's - dat je niet alleen maar Nicky Romero draait!

Het is een beetje een ongeschreven regel onder DJ's ( so I heard ) om twee keer achter elkaar dezelfde producer te draaien....

Een fout die ik beginnende DJ's vaak zie maken is dat ze rond 1.00u a 2.00u al lopen te knallen op een bpm van 130+.

Ook niet geheel onbelangrijk: Je moet zorgen dat je de dames aan het dansen krijgt! De dudes zullen dan snel volgen :-)
                          En de dames willen meteen met je mee naar huis :-D

EN BLIJF VAN DE DRUGS AF!! looool

Comment

Originally posted by UrsaMinor View Post
                            Ook niet geheel onbelangrijk: Je moet zorgen dat je de dames aan het dansen krijgt! De dudes zullen dan snel volgen :-)
                            En de dames willen meteen met je mee naar huis :-D
                            Cool advice, or shall we say Lady rules!

Comment

Originally posted by UrsaMinor View Post
                              Een fout die ik beginnende DJ's vaak zie maken is dat ze rond 1.00u a 2.00u al lopen te knallen op een bpm van 130+.
                              Wat een onzin.
                              Dat ligt maar net aan het type feest. Ik ken genoeg techno/acid feesten die begonnen om tien uur op 128-130 en tegen de tijd dat de tweede DJ het over nam om 00:000 zaten we ruim op 130+ (er zijn zelfs feesten waar ze beginnen op 160BPM of meer maar dat zal ik even weg laten)
                              Hoewel ik graag op 128-130 draai mag ik graag knallen op 135+ (ja techno)
                              Sterker nog als ze na 01:00 uur nog niet op 130+ zitten is het maar een tam feestje maar dat is misschien persoonlijk.

Het licht er helemaal aan wat je voor feest het is en wat de afspraken zijn. Meestal worden DJ's ingedeeld naar stijl en ervaring. DJ Rush zet je op het einde omdat die kerel KNALT. Het hangt er gewoon vanaf.

Originally posted by coconut8 View Post
                              Cool advice, or shall we say Lady rules!
                              Maar pas op: http://www.youtube.com/watch?v=FqNlJc4EdC4 :)

Comment

jaa euhh.. Dan praten we ten eerste over festivals (ik heb DJ Rush nog nooit meegemaakt in een club met max. 1000 man) en ten tweede: Weinig clubs in Nederland draaien Techno boven de 140 bpm (tenzij het een Tekno/Acid-feest is in een verlaten magazijn of fabriek, of één of ander undergroundfeestje ergens in een schuur of in een vochtige kelder met ratten).

De originele auteur had het over beginnen in clubs. Hij heeft een mix geplaatst en daaruit kan ik concluderen dat de originele auteur House (in dit geval Latin/Dirty/Eclectic enz.) draait. Ik sprak dus over "House".

En stel dat we het wel over een Techno/Acid-feestje hebben, zou ik het niet heel erg op prijs stellen als de DJ rond 1.00 uur al met een bpm van 140 begint.
                                (Tenzij ik genoeg speed bij me heb).

Kortom, het gaat erom dat een avond wordt opgebouwd.
                                Last edited by UrsaMinor; Tuesday-10-05-2011, 13:12.

Comment

Working...
                                X