Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnende dj pioneer dj-t1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnende dj pioneer dj-t1

Hey,

Ik ben deze maand begonnen met een beetje thuis via ableton op mijn laptop te mixen. Nu vind ik het echt heel leuk en zou ik er graag mee verder gaan om te kijken of ik uiteindelijk op feestjes zou kunnen draaien.

Nu kwam ik dus deze week op een struikel blok toen ik dj gear wou aanschaffen. Ik zie eigenlijk doordat er zo veel mogelijk is en in zo veel verschillende prijs klasse niet meer wat het beste is om mee te beginnen.

Zelf gaat mijn hart nu uit naar de pioneer dj-t1. Het lijkt me een fantastische controller om mee te beginnen Maar omdat ik echt nul ervaring heb met dit onderwerp vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn met deze controller en of het voor een beginnende dj verstandig is deze aan te schaffen.

Alvast heel erg bedankt,
    Groetjes Rick,
    Last edited by scense; Wednesday-02-11-2011, 13:01. Reason: Taalfoutje

Als je de DDJ-T1 bedoelt (er is immers ook een DJM-T1 ;)), dat is een meer dan prima controller om te beginnen met digitaal draaien. Hiernaast biedt hij voldoende functies zodat je er ook mee kunt doorgroeien en gebruik kunt maken van bijvoorbeeld loops en samples in je mix. Hiernaast is hij vrij groot, waardoor je veel overzicht hebt.

Het beste blijft echter om hem eens te komen uittesten in de showroom, dan kun je ook wat andere DJ-gear die er staat even aan de tand voelen om de verschillen zelf te ervaren, plus je kunt dan zelf een mening vormen of hij voor jou lekker werkt of niet. Hiernaast heb je dan ook directe ondersteuning voor al je vragen, of hoe je iets precies moet doen betreffende mixtechnieken. ;)

Hij staat sowieso in de showroom aangesloten, dus je kunt hem altijd komen uittesten. Hiernaast krijg je vandaag 7.5% korting, dus als je niks te doen hebt, je woont in de buurt van Goes (of je kunt er snel komen) én je wilt geld besparen, dan is dit je kans. :)

Comment

Ik woon zelf in Egmond-Binnen dus dan zou ik pas rond 4 uur in goest kunnen zijn :P. Dus moet nog even kijken of dat voor mij te doen is (A). Anders kom ik volgende week wel even langs ;).

Heel erg bedankt voor je hulp,
      En hopelijk tot snel in de showroom,
      Groetjes Rick,

Comment

In theorie kun je hem ook nu bestellen met de 7.5% korting en thuis laten bezorgen, mocht het dan toch niets zijn dan kan je hem altijd nog terugsturen. ;) Het is maar een idee.

Oh, en overigens sta ik zelf niet in de showroom. ;)

Comment

Working...
        X