Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj set alles er op en aan!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj set alles er op en aan!

Ik ben een jongen van 14 jaar die dj apparatuur zoekt.
    Ik ga na de vakantie op dj les.
    maar ik wil graag in de vakantie al een dj set om een beetje te oefenen en vraag jullie om advies!
    Draai meestal House
    beginnende Dj set alles bij elkaar graag Onder de €750,-

-Controller: liefst met USb en Cd"s
    - boxen: voor in de slaapkamer
    - Koptelefoon:

Alvast Bedankt!

Met dit budget is het heel goed mogelijk om een beginnerset met 2 spelrs, een mixer en 2 boxen te kopen. Maar wwet je zeker dat dat is wat je wilt? Wil je niet liever direct een top DJ set, en dan toch maar even 2 van die PC speakertjes van 20 euro? Want dat is namelijk wat ik zou doen. Met 750 euro kom je in de buurt van de NDX 900 set. Je kan hier MIDI mee gebruiken, CD's, en USB. En misschien ook meer. Je kan zeggen, dit is wat ik wil. Maarrrr... Je zit ook dicht in de buurt van de Kontrol S4! En die is echt geweldig, terwijl je die CD spelset leuk kan noemen. Met die controller kan je geen CD's afspelen, hij heeft alleen MIDI. Maar je hebt veel meer mogelijkheden. Meer effecten. Samples. Meer hotcue's. 4 kanalen. Neemt minder ruimte in. en ga zo maar door.
    De Kontrol S4 kan je later ook nog uitbreiden met 1 of zelfs 2 Kontrol F1's. Dan is de enige beperking in creativiteit jezelf.

Comment

@djma5treat Dankje voor je snelle reactie

maar wat zou jij doen als je 750 euro had en je moest alles kopen dus 2 cd spelers 1 mixer
      2 boxen en koptelefoon wil je dat misschien zeggen

ik vind die Ndx 900 wel mooi maar wil graag weten wat jij zal doen als je alles moest kopen van 750 euro

alvast bedankt

Comment

Ik zou nog even doorsparen en gaan voor de Kontrol S4, samen met 2 computerboxjes en de Numark red Wave. Dat komt omdat ik CD spelers gewoon niks vind, al helemaal in vergelijking met een controller. Een goede controller heeft uiteindelijk gewoon veel meer functies voor een veel lagere prijs. Het enige nadeel dat ik kan vinden voor anderen is de feeling. Sommige mensen vinden het gevoel van een echte CD speler (met dezelfde functies) die duizend euro of meer extra waard. Ik niet.
        Als jij echt heel erg graag CD spelers wilt, dan zou ik alsnog doorsparen voor de NDX 900 set. Ze hebben MIDI, wat eigenlijk gewoon een heel groot voordeel is. Je hebt alle muziek in 2 tellen op je speler staan. Maar als je dat ook niet hoeft, dan raad ik je deze set aan:
        Deze Reloop set is uitermate geschikt voor de scratch DJ\'s die niet zoveel zien in het draaien met vinyl, maar toch wel graag die functionaliteit behouden.

Daar zit al een koptelefoon bij. En computerspeakers heb je waarschijnlijk al.

Comment

@Djma5treat

Heel erg bedankt voor je hulp!

ik heb nog 1 vraag welke boxen zou je nemen onder de 200 euro

alvast bedankt

Comment

Ik heb gehoord dat deze monitors voor het geld heel goed werk leveren:
            De 1030A is een actieve studio monitor en onderdeel van de befaamde Behringer TRUTH serie. Degelijk, robuust en mooi: kortom een top product in zijn prijsklasse.

Ik heb ze zelf niet beluisterd, wel vrienden die het in de winkel beluisterd hebben, en toch erg verrast waren, want ja, het is wel Behringer hè!

Comment

jaa die hebben mijn vrienden ook thuis staan nog nooit zelf geluisterd maar ze zeggen dat het top geluid is maar is het ook geschikt voor tiental mensen of echt gewoon je slaapkamer

alvast bedankt

Comment

Working...
              X