Announcement

Collapse
No announcement yet.

Relatief beginnend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Relatief beginnend

Hallo, ik zal me ook even voorstellen,
    Ik ben Ewout, net nieuw op het forum.

Ik ben al enige tijd, al maanden bezig met mixen met VDJ Full Pro. Gewoon lekker nummers goed in elkaar over laten lopen en beetje proberen te mixen(loops,effects).

Nu wil ik ipv muis en toetsenbord graag wat professioneler gaat mixen met een MIDI Controller. En daar ben ik eigenlijk ook al een aantal weekjes naar aant zoeken op internet. En ben ik tot de conclusie gekomen dus Bax shop de goedkooste is.
    Ik kwam bij de volgende opties waarover ik aan het wikken en wegen ben.

Pioneer DDJ Ergo-K
    of
    Pioneer DDJ Ergo-V.

Waarom Pioneer? Omdat dat meer gebruiksvriendelijker eruit zag in mijn ogen. Dan bijvoorbeeld Numrak enz.

Nou is eigenlijk, om het verhaal niet al te lang te maken.

- Wat zijn de verschillen tussen de 2 bovengenoemde controllers(behalve uiterlijk)?
    - Waarom is er een verschil in prijzen van beide?
    - Welke kwam eigenlijk eerder? Ik dacht de V.
    - Welke raden jullie aan?

Is het verstandig om ook een koptelefoon aan te schaffen? Voor muziek voor beluisteren bij het mixen?

Luidspiekers ben ik van plan om home cinema set aan te schaffen.(Voor alsnog is het voor thuis)

Ook ben ik van plan om ook advies te vragen in de pioneer shop bij mij in de buurt.

Verder nog dingen die ik evt vergeten ben of waar ik aan moet of kan denken?

Alvast bedankt!
    Last edited by Ewout; Thursday-13-06-2013, 21:33.

De Ergo-K is een limited edition variant met een iets andere uitstraling die wordt geleverd met Traktor LE in plaats van Virtual DJ LE. De functies zijn voor zover ik kan zien hetzelfde.

Comment

Natuurlijk heb je een koptelefoon nodig om muziek voor te beluisteren. Basis voor elke DJ!

Comment

Originally posted by Geluid-en-licht.com View Post
        De Ergo-K is een limited edition variant met een iets andere uitstraling die wordt geleverd met Traktor LE in plaats van Virtual DJ LE. De functies zijn voor zover ik kan zien hetzelfde.
        Plus, de EQ knoppen etc. zijn net wat anders bij de -K versie (rubberized).

Verder identieke controllers.

Comment

Maar waarom dan het verschil in prijs? Is dat puur het uiterlijk en de knoppen?

Comment

Dat niet alleen, maar ook omdat de Traktor versie wat meer kost dan VDJ.

Comment

Working...
            X