Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dillema over wat ik moet gaan aanschaffen. HELP.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dillema over wat ik moet gaan aanschaffen. HELP.

Ik draai nu een tijdje met de TRAKTOR S2 maar wil de overstap maken naar PIONEER, ook omdat daarmee in de clubs wordt gedraaid en het mij makkelijker lijkt om het als thuis te hebben staan, mocht je ooit in de club willen gaan draaien. Ook volg ik een cursus en daar wordt gedraaid met de djm 800 en cdj 2000. Is dit de standaard voor de meeste clubs? Ik heb begrepen van wel. Nu wil ik ook zoiets halen, maar wat zijn de voordelen ervan? Het is nogal prijzig dus zit met een hoop vragen. Wat raden jullie mij aan? Ik heb het budget wel om cdj 2000 en de djm 800 aan te schaffen maar kunnen zij dan zoveel meer dan het wat goedkopere spul van Pioneer? En wat kunnen zij dan meer? Ik wil sowieso overstappen naar PIONEER, maar wat ik ga aanschaffen, daar heb ik jullie hulp bij nodig.

DJM 800 en CDJ 2000 vind je vaak, maar tegenwoordig worden er ook veel DJM900NXS en DJM2000NXS gevraagd, idem voor CDJ2000 en CDJ2000NXS.

Mij lijkt het verstandig om eens langs te komen in de winkel en daarbij veel vooronderzoek te doen. Zo kun je bijvoorbeeld heel veel tutorial video's vinden van de CDJ2000(NXS), evenals de DJM900's.

Of je alle functies gaat gebruiken die ze bieden, is dan even aan jezelf. Maar daar kun je dan wel weer mooi je eigen mening naar vormen en een keuze maken.

Comment

Working...
    X