Announcement

Collapse
No announcement yet.

ik zoek gear onder 700-800,-

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik zoek gear onder 700-800,-

ik heb hiervoor ook al een topic geplaatst. Ik zoek dj-gear onder de 800,- (iets daarboven kan wel, max 900,-)
    ik heb een klein beginnerscontrollertje maar wil meer. het liefst echt een mooie dj-controller met speakers en goede software. Ik zie regelmatig hele mooie voorbij komen, zoals de XDJ-R1 en de XDJ-AERO van Pioneer. Ik denk dat dat misschien iets te hoog gegrepen is maar ik weet het niet. graag zou ik wat info en tips willen.

ps. Ik zoek ook van een mooi merk, denk aan Pioneer of Numark of Reloop ofzo.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Originally posted by AnneHuisman View Post
    ik heb hiervoor ook al een topic geplaatst. Ik zoek dj-gear onder de 800,- (iets daarboven kan wel, max 900,-)
    ik heb een klein beginnerscontrollertje maar wil meer. het liefst echt een mooie dj-controller met speakers en goede software. Ik zie regelmatig hele mooie voorbij komen, zoals de XDJ-R1 en de XDJ-AERO van Pioneer. Ik denk dat dat misschien iets te hoog gegrepen is maar ik weet het niet. graag zou ik wat info en tips willen.

ps. Ik zoek ook van een mooi merk, denk aan Pioneer of Numark of Reloop ofzo.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!
    Bedoel je met speakers monitoren of een echte geluidsset?
    Want met dat laatste ga je het met dit budget niet redden...

Comment

dan zou ik voor allebij niet gaan eigenlijk. de xdj r1 en aero zijn erg leuk maar wat je ermee wil doen. je hebt namelijk 2 kanalen en dat is toch best een beperking als je wil uitbreiden. ze werken dan wel standalone maar dat is niet het belangrijkste voor jou denk ik zelf. ik zou gewoon voor een goede midi controller gaan. zelf heb ik de NI S4mk2 ben er nog steeds blij mee. zitten veel effecten op goede functies en natuurlijk 4 kanalen. de software is gewoon het beste je krijgt namelijk gelijk traktor pro 2 erbij waarmee je ook later heel veel andere midi controllers kan aansluiten als je dat zou willen. de s4 kost je ongeveer 777 euro dus daar kan je nog een paar mooie speakers bij kopen. ik zelf heb 2 Behringer ms 40. leuke speakers voor budget geen prachtige kwaliteit natuurlijk maar wel genoeg om gewoon goed muziek te kunnen luisteren. als jij ietsje hoger wil kan je ook 2 actieve speakers kopen en die dan via JACK - JACK op de s4 aansluiten. er zijn genoeg actief - actief speakers op de markt dus je kan zo veel zoeken als je maar wilt vinden.

wat ook een mooie controller is de numark NV. maandje geleden uit gekomen. zelf nog niet goed naar gekeken maar ziet er zeker leuk uit.

als je een controller wil gaan kopen maar nog helemaal geen laptop dan gaat dat best moeilijk worden. dan zou je gewoon moeten kijken naar een kleine laptop met minstens een i3 (ik weet uit ervaring dat lager heel veel stress oplevert). in computer spec's ben ik niet zo thuis dus meer kan ik niet echt zeggen. maar dan heb je ook heel veel kleiner budget dus dan moet je ook een ietsje kleinere controller kopen.

als je een echte pa set wil ga je het inderdaad niet redden met dit budget.

Comment

Waarom dan niet voor de xdj r1 gaan?

Je kan er nog een extern apparaat meer aanhangen.
        Je kan er een microfoon aan hangen
        Hoofdtelefoon uitgang.
        Enne wat jou s4 niet kan.
        Wat te denken van los zonder pc
        Met usb
        Met cd
        Met draadloos je tablet of i phone
        Dus persoonlijk zou ik zeggen dat het nog niet zoon slecht machientje is.
        In stand alone werken de effecten ook
        Je kan zowel een effect in je software triggere maar ook nog eens de losse in de controller zelf.
        Kortom naar mijn mening toch wel even een ander product dan de s4
        Enigste minpuntje. Maar dat kost niet de wereld. Er zit geen volledig software pakket bij. Voordeel is wel dat het met meerdere over weg kan en je dus zelf kan kiezen wat je fijn vind.

Wil je dan nog echt een stap verder dan kom je toch al snel in het losse table top met mixer segment en dan zal je nog niet bijna iets echts vergelijkbaars vinden voor dit geld. Begrijp me niet verkeerd ik ben echt geen wouw je moet pioneer hebben fan maar dit is voor het geld toch wel een erg leuk product als totaal oplossing.

Een complete pa erbij ga je voor dit geld inderdaad niet redden. Dan zal je budget toch wel flink omhoog mogen.

Comment

Ik denk dat ik voor de XDJ-R1 ga. Ik heb op mijn laptop al RekordBox staan (door Pioneer ontwikkeld voor XDJ-AERO en XDJ-R1) dus daar lukt het me wel mee denk ik. Iedereen bedankt voor Jullie hulp!

Comment

Working...
          X