Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Damn, wat een droommengpaneel is dat, zeker als je op 1 of andere manier de CTRL versie er van kan krijgen, met footpedal voor ultiem effecten gebruik :).
Ik merk dat veel mensen denken dat de Xone:92 the ultimate is, maar het is nog steeds maar een mixer hoor.:)
Maar ik vind 'm net zo lekker mixen als een ander duurder mengpaneel.
The CTRL versie had ik zeker graag gehad voor de MC909 aan te sturen. Met de standaard versie heb je gewoon te weinig midi mogelijkheden om een 909 goed life te kunnen gebruiken tijdens het mixwerk.
Damn, wat een droommengpaneel is dat, zeker als je op 1 of andere manier de CTRL versie er van kan krijgen, met footpedal voor ultiem effecten gebruik :).
Ik merk dat veel mensen denken dat de Xone:92 the ultimate is, maar het is nog steeds maar een mixer hoor.:)
Maar ik vind 'm net zo lekker mixen als een ander duurder mengpaneel.
The CTRL versie had ik zeker graag gehad voor de MC909 aan te sturen. Met de standaard versie heb je gewoon te weinig midi mogelijkheden om een 909 goed life te kunnen gebruiken tijdens het mixwerk.
Dat is waar, hij mixed dus wel net zo als een mixer in dezelfde prijsklasse, maar de klank die uit dat mengpaneel komt, de qualiteit van de afwerking, de faders (Penny & Gilles X-Fader 8O) en de filters van dat ding zijn echt super goed....
Mja, de CTRL is helaas exclusief voor de Plastikman Live show's gemaakt :(.
Ik heb van de week eindelijk mijn DJM 600S besteld bij dj-laden !! :D
En gelijk maar een HDJ-1000 koptelefoon erbij gedaan !! Ik kan niet wachten tot het binnen is ...... :D :D :D :D :D
Ik heb van de week eindelijk mijn DJM 600S besteld bij DJ-laden !! :D
En gelijk maar een HDJ-1000 koptelefoon erbij gedaan !! Ik kan niet wachten tot het binnen is ...... :D :D :D :D :D
k hoop dat het bij jou wel snel en goed gaat... ik heb 3 weken moeten w88 omdat ze een fout hadden gemaakt :( zal wel een van de weinige zijn :P
Op 27-1-2005 had ik een DJM-600S en een HDJ-1000 besteld. Op 4-2-2005 kreeg ik alles keurig binnen.
Minpunt vindt ik wel: De leverancier had (omdat er niemand thuis was) het pakket buiten voor de deur neergezet. Dit is niet erg netjes !
Comment