Announcement

Collapse
No announcement yet.

Wat Heb Jij Voor Apparatuur ??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kende je set al maar het ziet er nog steeds top uit!

Bevalt de CDJ1000 je trouwens goed??

Comment

Zo, dát ziet er cool uit !!

Comment

Originally posted by Stephanie!
        Kende je set al maar het ziet er nog steeds top uit!

Bevalt de CDJ1000 je trouwens goed??
        ja hele fijne cd speler.. ik heb weinig ervaring met cds maar 15 min met deze klote en je hebt m helemaal onder de knie!!! werkt super :D

Comment

Re: Wat Heb Jij Voor Apparatuur ??

Originally posted by skipz0r

*Jaloer is :D!

Damn, wat een droommengpaneel is dat, zeker als je op 1 of andere manier de CTRL versie er van kan krijgen, met footpedal voor ultiem effecten gebruik :).
          Ik merk dat veel mensen denken dat de Xone:92 the ultimate is, maar het is nog steeds maar een mixer hoor.:)
          Maar ik vind 'm net zo lekker mixen als een ander duurder mengpaneel.

The CTRL versie had ik zeker graag gehad voor de MC909 aan te sturen. Met de standaard versie heb je gewoon te weinig midi mogelijkheden om een 909 goed life te kunnen gebruiken tijdens het mixwerk.

Comment

Re: Wat Heb Jij Voor Apparatuur ??

Originally posted by Gupy
            Originally posted by skipz0r

*Jaloer is :D!

Damn, wat een droommengpaneel is dat, zeker als je op 1 of andere manier de CTRL versie er van kan krijgen, met footpedal voor ultiem effecten gebruik :).
            Ik merk dat veel mensen denken dat de Xone:92 the ultimate is, maar het is nog steeds maar een mixer hoor.:)
            Maar ik vind 'm net zo lekker mixen als een ander duurder mengpaneel.

The CTRL versie had ik zeker graag gehad voor de MC909 aan te sturen. Met de standaard versie heb je gewoon te weinig midi mogelijkheden om een 909 goed life te kunnen gebruiken tijdens het mixwerk.
            Dat is waar, hij mixed dus wel net zo als een mixer in dezelfde prijsklasse, maar de klank die uit dat mengpaneel komt, de qualiteit van de afwerking, de faders (Penny & Gilles X-Fader 8O) en de filters van dat ding zijn echt super goed....

Mja, de CTRL is helaas exclusief voor de Plastikman Live show's gemaakt :(.

Comment

Ik heb van de week eindelijk mijn DJM 600S besteld bij dj-laden !! :D
              En gelijk maar een HDJ-1000 koptelefoon erbij gedaan !! Ik kan niet wachten tot het binnen is ...... :D :D :D :D :D

Comment

Originally posted by DJ Dyno
                Ik heb van de week eindelijk mijn DJM 600S besteld bij DJ-laden !! :D
                En gelijk maar een HDJ-1000 koptelefoon erbij gedaan !! Ik kan niet wachten tot het binnen is ...... :D :D :D :D :D
                k hoop dat het bij jou wel snel en goed gaat... ik heb 3 weken moeten w88 omdat ze een fout hadden gemaakt :( zal wel een van de weinige zijn :P

Comment

Nou, ik hoop dat het bij mij niet zo lang gaat duren!!

Comment

zal vast wel goed komen

Comment

ow je hebt het al binnen zie ik :D

Op 27-1-2005 had ik een DJM-600S en een HDJ-1000 besteld. Op 4-2-2005 kreeg ik alles keurig binnen.
                      Minpunt vindt ik wel: De leverancier had (omdat er niemand thuis was) het pakket buiten voor de deur neergezet. Dit is niet erg netjes !

Comment

Ja, erg hè? Ik kwam vrijdag thuis van mijn werk, en zag dat ze de doos voor mijn huisdeur hadden gezet !! Maar gelukkig heeft niemand em zien staan.

Maarreeeeeh, WAT EEN MIXER, zeg !!!!!
                        Echt een super apperaat !
                        Dit voegt wel wat toe aan je mix, zo met die effecten.

Toch wel petje af voor dj-laden, qua levertijd (bij mij dan) en zeker ook qua prijs !

Comment

2X Pioneer CDJ 1000 MK2 CD spelers
                          1X Pioneer DJM 909 Mixer
                          1X Technics RP-DJ1210 Headphone
                          Sony versterker 150W
                          Bose Acoustimass 5 Boxen met sub.
                          Flightcase voor spelers en mixer.
                          250 CD´s (worden er elke maand meer)

Versterker en boxen worden binnenkort vervangen.
                          Plus komt flightcase voor de CD´s

Comment

Ja, erg hè? Ik kwam vrijdag thuis van mijn werk, en zag dat ze de doos voor mijn huisdeur hadden gezet !! Maar gelukkig heeft niemand em zien staan
                            Dan zou ik eens een HEEEEL erg boos telefoontje plegen richting vervoerder.

Of liever, eerst eens even bellen waarom je nog niks ontvangen hebt. Laat ze maar eens even uitzoeken waar dat pakket gebleven is. :evil:

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                              Dan zou ik eens een HEEEEL erg boos telefoontje plegen richting vervoerder.

Of liever, eerst eens even bellen waarom je nog niks ontvangen hebt. Laat ze maar eens even uitzoeken waar dat pakket gebleven is. :evil:
                              Had ik inderdaad moeten doen. Maar ik was zo blij dat ik dat ding had, dat ik er niet gelijk aan heb gedacht. :oops:

Comment

Dit kan ECHT niet. Daar zou ik het dus zeker niet bij laten zitten!

Comment

Working...
                                X