Announcement

Collapse
No announcement yet.

function one FF-6000 DJ-mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• function one FF-6000 DJ-mixer

Tijdens de PLASA in Londen werd de nieuwe FF-6000 DJ-mixer geïntroduceerd, het product van een samenwerking tussen Formula-Sound en Funktion-One.

Tijdens de ontwikkeling werden vele DJs, club-eigenaren, en leden van het Funktion-One netwerk over de gehele wereld geraadpleegd. Wat volgens Tony Cockell van Formula-Sound een fundamentele invloed gehad heeft op het ontwerp. "We hebben zorgvuldig naar hun wensen geluisterd, en het resultaat is een mixer die DJs voor zich zelf zouden bouwen"

Tony Andrews van Funktion-One voegt toe: "We voelden dat we actie moesten ondernemen tegen het feit dat onze (club)installaties zo ernstig gecompromitteerd worden door de uitermate slechte geluidskwaliteit van bijna alle populaire DJ-mixers momenteel op de markt. De enige mixer die klankmatig voldeed aan onze eisen was van Formula-Sound. Voor ons was het dus een logische stap om samen te werken aan de ontwikkeling van een revolutionaire mixer die DJs de features en gebruiksgemak geeft die zij wensen, zonder concessies te doen aan de geluidskwaliteit"

yow wat een knoppen 8O

maar ik wil em wel eens horen
    maar wat moet dat grapje kosten?????

Comment

Funktion One bouwt in ieder geval top-PA's, laten we hopen dat dit dezelfde kwaliteit heeft

Comment

dat moet het wel zijn kijk maar eens bij de importeur!

klik op de foto eigenschappen en dan de imp opzoeken directe links naar site's doe ik niet meer aan

Comment

Hallo iedereen,

De introductieprijs van de FF-6000 is vastgesteld op 1950 euro ex. btw. De mixer behoort dan ook in de topklasse van de Dj-mixers. Vooral het gebruikersgemak en de geluidskwaliteit van deze mixer zijn ongekend.

Voor de mensen die de mixer zelf willen zien/testen/horen is er een mogelijkheid om 12 maart naar een demonstratie avond komen. Voor verdere details en/of informatie kun je het beste even e-mailen.

Groeten,
          Remco

Comment

enne... waar is die demonstratieavond... maar 1950 voor een mixer pfuuff.. is wel duur... naar mijn mening :?

Comment

nou een pioneer zit op de 1299 eurie en een a&h is nog duurder dan deze tafel ;)

Comment

Originally posted by DJ marcello
                nou een pioneer zit op de 1299 eurie ...
                In Duitsland is ie 'maar' € 849,-

Comment

op mark*laa*s stond er nog 1 voor 400 eurie 8)

Comment

Originally posted by DJ marcello
                    op mark*laa*s stond er nog 1 voor 400 eurie 8)
                    Ik bedoel nieuw.

Comment

kijk nieuwe mixers kosten altijd meer zeker nieuwe soorten ik denk dat de fuction one meer kwaliteit in zich heeft dan de pioneer

een dateq zit ook aardig wat meer of hetzelde het is maar net wat je wilt ;)

kijk dat die mixer in dld minder kost oke dat geloof ik graag alles is daar minder duur :lol:

Comment

Leuke combi trouwens.....Funktione One met Formula Sound

Wat krijgen hierna? Ik hoop op Dateq met EAW of Meyer of L'acoustics of.......

keep on dreamin'....... :wink:

Comment

Hallo heren,

De mixer is inderdaad niet goedkoop, maar wanneer je deze vergelijkt met andere topmixers van bv. Dateq/AH/Rane etc, dan is het een vrij normale prijs. Desondanks wordt het geen mixer waar veel mensen op hun kamer mee zullen gaan draaien (al heb je mensen die ook daar de ultieme kwaliteit willen).

De avond op 12 maart vindt plaats in de club Revolution te Rotterdam. Direct dus een mooie gelegenheid om een Funktion One systeem te ervaren, voor wie dat nog niet heeft kunnen doen.
                          Het is handig om even een mailtje te sturen als je wilt langskomen.

Groeten, Remco

Comment

is remco van de import?

Comment

Nee ik ben niet van Funktion One Nederland. Wel van Think! Audio, officieel dealer van oa. Funktion One.

Ik wilde geen eventuele reclame maken, aangezien dat niet gepast zou zijn. Bij deze de opheldering.

Groeten, Remco

Comment

Working...
                              X