Announcement

Collapse
No announcement yet.

function one FF-6000 DJ-mixer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

das duidelijk en natuurlijk super dat je denkt aan de huisregels :wink:

de mixer mag er zijn zou er graag eens mee willen draaien :lol:
    hou het in de gaten ;)

Comment

Marcel,

Mocht je de 12e niet kunnen, is er overigens op 19 maart wederom zo'n avond georganiseerd door Funktion One. Nu in Den-Haag. Wanneer iemand de mixer wilt testen kan hij/zij natuurlijk ook gewoon contact met me opnemen en een afspraak maken. Al is het leuke van de avonden wel dat er direct kennis gemaakt kan worden met de systemen van Funktion One.

Ik hoor het wel wanneer er nog andere vragen zijn over de oa. mixer.

Groeten, Remco

Comment

demo 12 maart? In Houten toevallig? Meer bijzonder: PA-markt?

Comment

Het valt inderdaad op dezelfde dag als de Pa-markt T-Nuzz, maar 12 maart is het in Rotterdam en 19 maart in Den Haag. Ook is het 's avonds en de pa-markt in de middag.

Groeten, Remco

Comment

De avond op 12 maart vindt plaats in de club Revolution te Rotterdam
            :oops: :oops: :oops:

Comment

het is jamemr dat ik niet in de buurt woon van den haag of rotterdam

meer in de buurt van groningen ;)

maar als er een demo hier in de buurt is kom ik zeker kijken/ luisteren en proberen!

Comment

Hoi Marcel,

Groningen - Rotterdam is inderdaad een flink eind. Wanneer je een keer in de buurt zou zijn moet je het maar even laten weten. Omgekeerd zal ik jou ook op de hoogte houden.

Groeten, Remco

Comment

Kleine update;

Vorig weekend (26 maart) een techno-evenement van geluid voorzien (Reactor, www.reactor-events.com). In de hoofdzaal en in de 3 area heeft de FF-6000 prima zijn werk gedaan. De dj's die ik over de mixer gesproken heb waren blij met het apparaat. Grote knoppen, makkelijk te bedienen en goede geluidskwaliteit waren de steekwoorden. 1 Dj was zelfs blij dat de 'oude vertrouwde' djm-600 niet aanwezig was. (Overigens heb ik de 1000 nog niet gehoord dus daar oordeel ik niet over.)

Groeten, Remco

Comment

de nieuwe dateq tafel lijkt ook weer zeer veel op de pioneer??? na-apende massa ;)

btw ik merk dat de pioneer na bijna 2 jaar (bij ons in de discotheek) al kuren krijgt te denken aan potmeters die los gaan zitten fader bak waar de faders ook al losjes gaan zitten

Comment

Alle mixers gaan uiteraard op elkaar lijken. De Dateq heeft overigens geen effecten etc zoals de Pioneer. De Dateq zal ongetwijfeld een mooie mixer worden, ik ben benieuwd.

Comment

vindt die dingen altijd zo kill klinken maar oerdegelijk

Comment

Oerdegelijk zijn ze zeker. Het geluid is opzich ook prima voor elkaar, maar ook hier 'smaken verschillen'.

Misschien na de introductie van de Vibe, deze maar eens naast een FF-6000 zetten.

Comment

Working...
                          X