Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Om de een of andere reden begin ik steeds meer te vermoeden dat je flink uit je nek kletst. Zeker aangezien ik ergens gelezen heb dat je nog minderjarig bent.
idd ik ben minderjarig.. en wat heb ik eraan als ik uit me nek zou lullen?
blijkbaar zijn zij dus in overtreding... en gratis bier ofzo heel de aaf scheelt ook al :D
ben organisatie voor en door jongeren.
maar als je me niet geloofd, dat moet jij weten, kan het best begrijpen, het is ook moeilijk te geloven, zeker omdat ik idd 17 ben, ik kon het eerst ook niet, maarja blijkbaar zien ze brood in me dusja, ik ga dan geen nee zeggen als ik niets liever wil toch :) en soms zit het ook wel eens mee, en mij heeft het nu gewoon ovoorstelbaar geweldig goed meegezeten.
maar idd b2-topic.
ik zit nog steeds in me maag met de draaitafels, ik hoor toch hier en daar dat ze niet echt goed zijn, maar echt alternatieven hoor ik niet, althans binnen het budget voor 400 euro 2 stuks.
ik denk dat ik toch maar voor de Numarks gaan. 2vrienden van me die zijn djs 1 van hen heeft ze en die vind ze prima, en toen ik ze testte vond ik het ook wel allemaal best :P
en andere zei ook dat t een goede koop was.
Comment