Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark TT 1650 draaitafels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Om de een of andere reden begin ik steeds meer te vermoeden dat je flink uit je nek kletst. Zeker aangezien ik ergens gelezen heb dat je nog minderjarig bent.

Correct me if I'm wrong...

Comment

maar dan heb je er ook weinig aan als je zo'n vip treatment heb en minderjarig bent

je mag geen sterke drank dan zijn ze in overtreding maar dat zijn ze dan toch al met hun eigen beleid

maar heren back to topic of kunnen jullie daar niet meer over babbelen zijn jullie dr uit :wink:

Comment

idd ik ben minderjarig.. en wat heb ik eraan als ik uit me nek zou lullen?
        blijkbaar zijn zij dus in overtreding... en gratis bier ofzo heel de aaf scheelt ook al :D

ben organisatie voor en door jongeren.
        maar als je me niet geloofd, dat moet jij weten, kan het best begrijpen, het is ook moeilijk te geloven, zeker omdat ik idd 17 ben, ik kon het eerst ook niet, maarja blijkbaar zien ze brood in me dusja, ik ga dan geen nee zeggen als ik niets liever wil toch :) en soms zit het ook wel eens mee, en mij heeft het nu gewoon ovoorstelbaar geweldig goed meegezeten.

maar idd b2-topic.

ik zit nog steeds in me maag met de draaitafels, ik hoor toch hier en daar dat ze niet echt goed zijn, maar echt alternatieven hoor ik niet, althans binnen het budget voor 400 euro 2 stuks.

Comment

sorry, maar mag ik nog 1 vraagje stellen uit interesse?
          Hoe heet jullie organisatie? (misschien dat ik jullie in de toekomst nog nodig ben :P )

Hierna weer back to topic hè 8)

Comment

www.volume-events.nl hijs morgen up. moet de site texten nog ff checken.

Volume Events dus :)

en ik snap dit deel niet misschien dat ik jullie in de toekomst nog nodig ben:P

Comment

gewoon als ik over 10 jaar een groot evenement wil o.i.d. kan ik bij jullie vragen, maar het was meer als grapje bedoelt.

Comment

nouwja dat snap ik :P

ach als ik ooit zo evr zou komen, zou me geweldig lijken!

ach we gaan ervoor en kijken wel hoever we komen :)

Comment

zullen we stoppen; we dwalen een "beetje veel" af... :wink:

Comment

daar heb je gelijk in.

ik denk dat ik toch maar voor de Numarks gaan. 2vrienden van me die zijn djs 1 van hen heeft ze en die vind ze prima, en toen ik ze testte vond ik het ook wel allemaal best :P
                    en andere zei ook dat t een goede koop was.

Comment

Originally posted by Jelledd87
                      www.volume-events.nl hijs morgen up. moet de site texten nog ff checken.

Volume Events dus :)
                      Niet dus.....

Comment

Hij is nu wel online. En ziet er goed uit! Mijn complimenten ;)

Comment

Alleen jammer dat ie niet in je beeldscherm past (ik heb een resolutie van 1024x768) terwijl dit in Flash heel makkelijk te doen is.

Comment

Working...
                          X