Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gear beginner, vinyl

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gear beginner, vinyl

Ik begin steeds meer interresse hierin te krijgen en zou wel graag wat tips van jullie krijgen. Er zijn vast en zeker al flink wat van deze topics, maar zo is het voor mij wat overzichtelijker. :P

Ik wil een leuke set met een aardig prijskaartje. Tweedehands vind ik eventueel niet zo erg, maar voor dat soort aanbiedingen is dit gedeelte van het forum natuurlijk niet bedoelt :P Ik wil denk ik max 750 a 800 in totaal uitgeven, en ik wil dus vinyl gaan draaien zoals in de titel staat aangegeven.

Wat raden jullie aan als Mixer en draaitafels etc? ik wil overigens Hip-Hop gaan draaien. bvd :D

Mixer: Behringer VMX-300 of DJX-700 misschien

Comment

Ik ben nog niet zo heel erg op de hoogte van die mixers, dus wat is precies het verschil in functies? Want het prijsverschil is wel weer rond de 60 euro... Zijn de verschillen zo fundamenteel beter bij de DJX700 dat ik beter voor die kan gaan? :roll:

Comment

De DJX-700 heeft een effecten bak die VMX-300 volgens mij niet heeft...
        (dit kan k fout hebben)

k zie trouwens dat je uit alkmaar komt :D waar woon je in alkmaar?? (maak je maar geen zorgen, ik zal je niet thuis komen opzoeken :wink: )

Comment

Dit is al de 80ste topic over dit onderwerp, dus ik hou er over op ! :cry:

Comment

Een VMX-300 is 3 kanaals en een DJX-700 is 4 kanaals
            Een VMX-300 heeft geen master fader en een DJX-700 wel.

Op bijde zitten BPM Counters en een 3-bands equalizer.

Voorderest weet ik niet zoveel over de VMX-300.

Bekijk deze links es:

DJX-700: http://www.behringer.com/djx700/index.cfm?lang=ENG
            VMX-300: http://www.behringer.com/vmx300/index.cfm?lang=ENG

Nog een belangrijk verschil de DJX700 is duurder dan de VMX300

@kees dat heb je goed ;)

Verbeteren mag/moet ;)

Comment

Bedankt voor de replys, hier heb ik wat aan. Ik ga me wel ff orienteren wat betreft die mixers. Een effectenbak lijkt me me zeker wel een nuttige toevoeging, dus als ik dan voor de DJX700 ga, dan moet ik natuurlijk nog wel 2 mooie platen spelers hebben. Iemand ideeën? :lol:

EDIT: Ik woon overigens in Huiswaard uhm 1 als ik me niet vergis :oops:

Comment

platenspelers van synq deze zijn relatief goedkoop en reuze spelers qwa specs

iemand een linkje??

Comment

Ik zat overigens aan Reloop RP-4000 platenspelers te denken, ik ben overigens wel weer aan het twijfelen over de mixer. Misschien een mixer halen via marktplaats oid voor een leuk prijsje van goede kwali?

Comment

Originally posted by JustiX
                    iemand een linkje??
                    http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...f=Min...&t=Max...

zoiets :?:

Comment

dank u

Comment

Dat is mij allemaal net ff teveel van het goede :) Reloop is toch ook goede kwali neem ik aan?

Comment

niet echt, wat ik meekreeg...

uhhhm.. kan je goed doen hoor 2ehands, maar ik heb daar al naar gekeken, en het scheelt mayb 30 euro.. en dan heb ik toch liever een nieuwe ;)

Comment

Kijk is ff op www.djstunter.nl en zoek naar "turntable set" :wink:

Comment

Working...
                            X