Announcement

Collapse
No announcement yet.

platenspeler kopen of een dubbele dj cd speler?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• platenspeler kopen of een dubbele dj cd speler?

hoi

ik heb een platen speler (gemini TT-01) en heb nog een platenspeler maar die is oud en start niet meer zo snel op. ik wou eerst een dubbele dj cd speler kopen maar toen begon ik te twijfelen of ik nou beter een nieuwe platenspeler kon kopen. Wat zou ik nou beter kunnen kopen en welke platenspeler of dubbele dj cd speler zou ik dan het beste kunnen kopen? voor een platenspeler zou ik ong. €140 uit willen geven en voor een dubbele dj cd speler ong. €310.

alvast bedankt

groetjes: Sjoerd

Dat hangt af wat jij lekkerder vind mixen :wink:

Als je geen dubbele cd-speler hebt huur er dan een dagje 1 om het is te proberen of ga naar de winkel waar ze een mooie hebben staan en probeer is wat uit, doe dat ook met een platenspeler en kijk wat je het lekkerste vind!

Voor welke je moet kopen kijk is verder bij "Recencies DJ Gear" en je bent een stuk wijzer :wink:

SUC 6 ermee :D

Comment

Hangt er helemaal vanaf wat jij het lekkerst vind en wat je in de toekomst wil gaan doen.

Ik heb hier een Numark CDN22MKIII staan bevalt me SUPER! Alleen het jogwheel zoekt wat langzaam maar dat vind ik niet zo heel erg ;)

Comment

ALS je een CD Speler neemt, ga dan alleen niet Mierenneuken (is tegenwoordig een legaal scheldwoord :D , bron: Editie NL (RTL 4)). Neem dan alsjeblieft een speler waar je weer een paar jaar mee vooruit kan. Met een DT weet je ongeveer wel waar je aan toe bent, met een CD-speler moet je dat altijd nog maar afwachten.

Comment

Vinyl is duur... maar voor mij is vinyl veel lekkerder.. gevoeliger enzo kan er lekker mee overweg en overal staat technics en qua cdspelers moet je t maar afwachten.
          Ik heb zelf 2x technics en 1 pioneer CDJ-1000 die cdspeler heb ik er later bij gekocht... lekker om mee te speler, effecten enzo maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar vinyl :D

Comment

Ach ja, vinyl duur... Ik heb eens op een site zitten kijken en daar kosten de platen 4.99 (Engelse) pond (is €9). Dus ja, gaat best wat geld in zitten, maar inderdaad wat BasRose zegt, het gevoel wat je erbij hebt is onbeschrijfelijk. (Ga binnenkort ook draaitafels aanschaffen, waarschijnlijk 2 JB-Systems spelers zit te twijfelen tussen de T-2 en T-3.)

Vergeet trouwens ook niet dat de elementen van draaitafels ook niet het eeuwige leven hebben, nog maar niet te spreken over de platen (wat ik niet zeker weet, correct me if I'm wrong). Elementen kosten toch ook al gauw zo'n €70 stuk.

Comment

klopt voor elementen betaal je ongeveer 70 euro... Als je goed zoekt kan je voor 70 euro een element en 2 naalden krijgen... Aangezien je er 2 nodig hebt kom je al snel aan de 140 euro... Ik heb mijne nu bijna 3 jaar en nog niet hoeven te vervangen... Gewoon zuinig mee omgaan en voor thuis heb je niet zulke hele hoge eisen als in een discotheek en hoor je ook minder als ie versleten is. Ik ga wel nieuwe kopen van de week omdat ik graag scratch naalden wil... Ik heb nu 2x ortofon pro.. ik denk dat ik gewoon 2 nieuwe naaldjes erop koop voor 24 euri stuk.

Comment

ik denk dat ik een dubbele cd speler koop. ik heb deze 2 in gedachten: Gemini CDX-02 http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...ew.asp?i=13653 en numark cdn 22 http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...ew.asp?i=12653

Comment

De Numark CDN22MKII!!!

Super ding!!

Comment

BasRose, wat denk jij van de Ortofon Concorde Pro? Even tussendoor...

Comment

Kijk op bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ bij de reviews staan ook altijd iets intresants bij!

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                        De Numark CDN22MKII!!!

Super ding!!
                        sorry heb ermee gedraaid kan er mijn draai niet mee vinden voor doorstart werk top mix werk twijfel ik!

jah platen of cd

wat draai je het liefst?

Comment

nou ik koop denk ik een dubbele dj cd speler. is deze mischien goed http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b...ew.asp?i=13653

Comment

ik zou zeggen koop platenspelers en bezuinig er niet op want trage spelers zijn ***.
                            als je geen fatsoendelijke kan betalen koop dan maar wat cd speler.

Vinyl forever

Comment

Ik heb met de gemini geen ervaring maar de met de numark wel:

Wat ik van de numark cdn 22 vind:
                              Fijne speler, alleen het jog wheel gaat veels te langzaam...
                              Voor de rest vind ik het een top ding, kan een stootje heb, schok bestendig, alle functies werken goed!

Tja, alleen dat jog wheel vind ik dus niet zo chill :wink:

Maar zoals wessel al zei, kijk b.v. is op https://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/...ax-shop.nl/.nl bij de reviews!!

SUC 6 met je keuze! :D

Comment

Working...
                              X