Announcement

Collapse
No announcement yet.

vreemd prijsverschil Pioneer CDJ

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vreemd prijsverschil Pioneer CDJ

Heb eens even rond zitten neuzen wat er aan cd-spelers allemaal te koop is, nouja, meestal van pioneer dan.
    Ikzelf heb de CDJ500S maar ik weet bijgod niet meer wat ik er voor heb betaald...waarschijnlijk nog in guldens lol
    Nu leek de CDJ800 mij wel wat, als ik zo lees veel uitgebreider enzo maar hoe kan het dat deze (ongeveer) €700 kost, terwijl de 500S zo tussen de €800 en 900 kost :?: Dit is toch een veel oudere en simpelere versie?

Nog iets: maken ze tegenwoordig geen cd-spelers meer die met de klep naar boven opengaan? Ik vind dat toch wel zo prettig, op die manier hoef je cd zelf zo min mogelijk aan te raken.
    Ik las nl. ook in een recensie over de CDJ800 dat je cd er ver in moest duwen? Oja? Gaat er dan geen schuifje open waar je cd op kunt leggen?

De laatste vraag kan ik wel beantwoorden. Er zit inderdaad geen lade in. Het is een zogenaamd slot-in systeem. Je stopt de cd in de gleuf en dan wordt ie door een soort arm naar binnengetrokken. Bij een cd100 kun je dat mooi zien door een venstertje. Nadeel van een klep is dat het zo fragiel is. Je kunt er tegenaanstoten en zo het ding flink beschadigen waardoor ie niet meer werkt.

Waarom de 500 nog steeds in productie vraag ik me al en hele tijd af. Volgens Stephanie (zie topic over de cdj200) vanwege de afmetingen. Dat is dan ook meteen het enige voordeel van die dingen :lol: :lol: :lol:

En cd-spelers met de klep naar boven, dat kom je bij Gemini nog wel tegen. Maar dan moet je je eens gaan afvragen waar je prioriteiten liggen :wink:

Comment

idd
      Gooi er uit dat ding, al met al er moet natuurlijk wel een simple speler zijn van pioneer maar dan de prijs? ligt nu ronde de 750 euries moet dan toch wat minder worden?

daarbij hij werkt wel erg prettig maar de betere dj gaat toch voor de 1000 of 800 denk ik!

Comment

Working...
      X