Announcement

Collapse
No announcement yet.

is dit goed voor een niewe starter als mij??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• is dit goed voor een niewe starter als mij??

SET: 2 x TT-02 + PS-01
    Merk: Gemini
    draai tafels??

SET: 2 x TT-02 + PS-01
    Merk: Gemini
    speakers???

nou is me vraag is dit iets?

De links werken hier niet?

Comment

idd, ze hebben daar een probleem, je kan hier bestanden downloaden waar miss wel geheime info als wachtwoorden in staan :?

Comment

Heel makkelijk gewoon op openen klikken... en dan openen met internet explorer...

Dan zie je plaatjes ;) en dus geen w8woorden enzo :P (hè is dat ff jammer :P :lol: )

Comment

moet je s opslaan doen ;)

Comment

Ik ga het is proberen!!!

---Edit---

Ik heb hem gedownload en ik zie een heleboel vage letters en tekens waar ik niet wijs uit wordt!!!

Comment

dit is de code van een plaatje (open maar eens een jpeg file met kladblok ;) )

en het heeft de exestensie (of hoe je dat dan ook schrijft) *.php, omdat er een actie ondernomen moet worden voordat het plaatje geladen wordt, zoals een login-check, zal het in dit geval wel niet wezen, maar toch zoiets.

Als een kwaadwillende dit wil zet hij op het forum bijvoorbeeld een plaatje in z'n sugnature met daarin php-code, dit noemen ze: Mime Content Type Hack. Heb je vast al wel eens gezien, zo'n plaatje waarin ze zeggen dat ze je pc binnenkort hacken ofzo, met je ip adres, provider, browser enz erbij, simpelweg omdat je dit met php kan uitzoeken !!

Maar dit is op een vrij simpele manier te voorkomen, mocht iemand willen weten hoe, PM maar, is een te lang verhaal.

Comment

Working...
              X