Announcement

Collapse
No announcement yet.

Koptelefoon en scheurtjes

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Koptelefoon en scheurtjes

Ik heb een vraagje; ik heb zelf een Sony mdr-v700 koptelefoon.
    Alleen nu ik hem +/- 6 jaar heb,begint het "leer" wat je oren afdekt te scheuren.
    Zelf vind ik dit niet mogen, je betaald er ten slotte 200 Euro voor.
    Klinkt dit bekent in de oren. :lol:

De tip die ik jullie kan geven is: als je de koptelefoon een tijdje niet gebruikt smeer hem een beetje in met vaseline.
    Misschien is het dan te verkomen. :wink:

nee denk het niet

toen ik het las dacht ik o o das de sony met scheuren in het plastic

maar leer droogt uit en zeker met het zweet waar ook nog eens veel zout in zit

je kunt dacht ik gewoon nieuwe kapjes bestellen :wink:

Comment

Re: Koptelefoon en scheurtjes

Originally posted by lizzard
      Ik heb een vraagje; ik heb zelf een Sony mdr-v700 koptelefoon.
      Alleen nu ik hem +/- 6 jaar heb,begint het "leer" wat je oren afdekt te scheuren.
      Zelf vind ik dit niet mogen, je betaald er ten slotte 200 Euro voor.
      Klinkt dit bekent in de oren. :lol:

De tip die ik jullie kan geven is: als je de koptelefoon een tijdje niet gebruikt smeer hem een beetje in met vaseline.
      Misschien is het dan te verkomen. :wink:
      af en toe met een vochtig doekje afnemen is beter :D

Comment

Re: Koptelefoon en scheurtjes

af en toe met een vochtig doekje afnemen is beter :D
        Dat heb ik ook gedaan maar dat blijkt dus niet te helpen :cry:

[/quote]

Comment

gaat ook niet helpen!

het "leer" is uitgedroogt misschien wat het vocht erweer in brengt maar anders :?:

Comment

6 jaar met een koptelefoon vind ik voor een dj al een hele prestatie....mijn record tot nu toe 2 jaar. En da's ook met een Sony mdr-v700 :roll:

Comment

Idd, dat ding zal inmiddels toch al een heel eind afgeschreven zijn neem ik aan?

Ik heb nog een Pioneer SE-450, ook al een jaar of 5 volgens mij en het leer daarvan is ook niet best meer. Maar doet het verder prima. En daar gaat het om toch?

Comment

jongens die leertjes zijn gewoon te bestellen!!!!!

Comment

Ik ben zuinig op me spullen,maar als ik het zo lees is 6 jaar dus wel erg lang.
                  En ja ik ga ze bestellen,de oplossing licht vaak dichter bij dan je denkt :lol:

Comment

topper 8)

Comment

Heb nu ook al 5 jaar dezelfde ofzo, het leer begon er ook een beetje af te vallen, heb het er dus maar helemaal afgehaald, en ik moet zeggen, dat draait zoveel beter :? :? :? Er zat een een of andere zachte stoffen spons achter ofzo, die zit veel beter :D

Comment

Stanton J Pro 2000S

heey mensjes!!!

Ik heb dus een Stanton DJ Pro 2000S 1.5 jaar denk zoiets
                        maar heb dus precies hetzelfde probleem.
                        maarja, niks aan te doen of een nieuwe kopen of niet zeuren :D
                        of wat er eerder gezegt werd door marcello!!!!
                        Je kunt voor sommige headphones gewoon nieuwe leertjes kopen!!!!

Greetzzzz,

:twisted: King of the Beat :twisted:

Comment

Ik vind toch ook dat je niet mag klagen als die schade pas na 6 jaar optreedt. Ik verwacht dat een koptelefoon 2 jaar zou moeten meegaan zonder schade.

Mijn koptelefoon (helemaal geen dure destijds, iets van 30 ofzo) begint nu ook schade te vertonen, ook slijtage op de oor-stof. Dat ding is ook zeker 5 a 6 jaar oud. maar daar hoor je mij niet over klagen, ben al lang dat hij al zo lang is meegegaan.

Comment

6 jaar ik zou dan zowiezo een nieuwe nemen want als het nu begint met sgeurtjes gaat ie straks heel snel 8eruit denk ik

Comment

Working...
                            X