Announcement

Collapse
No announcement yet.

Denon S1000 of Pioneer CDJ-200 ?!?!?!?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Denon S1000 of Pioneer CDJ-200 ?!?!?!?

Ik wil binnekort een cd speler aanschaffen en mijn oog laten vallen op deze twee spelers. Ik heb al wat staan spelen met de cdj-200 en dat beviel best goed, maar hoe is de S1000?

Kunnen jullie mij wat voor en nadelen geven van deze twee spelers?

En jullie mening natuurlijk!

Alvast bedankt!

de cdj 200 is een erg leuke speler let er wel op als je met mp3 draait dat je geen varios bitrate mp3's hebt die spelen nml niet of nauwelijks af

de speler van denon ken ik wel maar heb er nog niet mee mogen werken dus daar kan ik niets over zeggen

Comment

Hoe werkt dit dan precies? Moeten alle mp3s 1 bepaalde bitrate hebben?

of 1 mp3 met various bitrate?

Comment

.
        Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:27.

Comment

.

Comment

Originally posted by dulfer
            Hoe werkt dit dan precies? Moeten alle mp3s 1 bepaalde bitrate hebben?

of 1 mp3 met various bitrate?
            met 1 bitrate als je m afdraait in wmp zie je wel vbr staan kun je wat ik altijd doe inladen op acid en dan gewoon opnieuw een mp3 van maken

branden met nero maakt niets uit die brand ze gewoon vbr of straight

Comment

Pleur die Pioneer maar in de vuilbak... de Denon roeleert gewoon...

Klinkt een beetje ruig, maar we hebben met onze organisatie precies hetzelfde probleem gehad... Dus... we hebben gewoon voor een avond 2x cdj200's gehuurd en voor een andere avond de Denons met de bedoeling om daarna een beslissing te maken. Dat is dus al gebeurd halverwege de avond dat we de Denons hadden...
              Ze zijn sneller met wisselen als de Pioneers, de effecten klinken beter
              en qua functionaliteit komen ze er ook veel beter uit. Vooral de hotstarts (het mixen van 2 nummers van de zelfde CD) en de loops zijn gewoon zoveel beter uitgevoerd. Plus dat ze tijdens de "schud"test het beter uithielden als de Pioneers.

Ik zeg niet dat de Pioneers slecht zijn... ik zeg wel dat de Denons beter zijn.

Comment

let wel op dat de que van een denon moeilijker te stellen is qua klank klinken ze in iedergeval beter dan de pioneer verder mag en wil ik ook niet de pioneer afkraken omdat ik ze te vriend wil houden

laten we het zo zeggen dat van beide merken het 1 en ander te vertellen is wat de voordelen en nadelen kunnen zijn

je moet zelf maar kiezen wat bij de beste punten zijn dus waar jij voor wilt gaan

uch ;)

Comment

Thanx voor jullie reply's! Ik neig zelf ook meer naar de Denon...

ik vind de loop functie van de pioneer echt top! met die beatloop...
                  Heeft de Denon ook zo'n soort functie?

Comment

.

Comment

Ik ben eruit hoor! Ik ga voor de Denon. Ik ga morgen even naar Feedback in Rotterdam en dan probeer ik hem even.

Iig bedankt voor de reacties en info!

Comment

.

Comment

Ik heb vrijdag de Denon gekocht! HE-LE-MAAL TOP!
                          Geweldig dingetje. Effecten zijn goed, echo loop erg leuk om mee te spelen, enz. enz..

Heel erg tevreden! Aanradertje!

Comment

.

Comment

Working...
                            X