Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mackie Announce First DJ Mixer Ever

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mackie Announce First DJ Mixer Ever

Wat vinden jullie van deze mixer van mackie zo op het eerste gezicht!
    Prijs is helaas nog niet bekend! Hier een filmpje.

ziet er uit als speelgoed van de bart smit :P

Comment

Idee is inderdaad leuk, maar weet het inderdaad zo net nog niet...

Comment

als ze er maar geen faders in hebben als in de vlz serie die zijn nml bout voor dj gebeuren!!!

zit er weer echt uit als een battle mixer misschien komen ze nog met een mixer die meer in de markt komt voor mijn gebruik dus 6/7 fader kanalen

Comment

Re: Mackie Announce First DJ Mixer Ever

Originally posted by Dj_masmas
          Wat vinden jullie van deze mixer van mackie zo op het eerste gezicht!
          Prijs is helaas nog niet bekend! Hier een filmpje.

http://www.sonicstate.com/news/shownews.cfm?newsid=2134
          tja ziet er uit als velen anderen,meer voor thuis gebruik idd. te weinig kanalen het blijft het een 2 kanaals en dat vind ik echt te weinig, vind het toch altijd prettig om nog 2 of 3 kanalen over te hebben

Comment

't is een mooie battlemixer... met leuke technische snufjes... meer iets voor een turntablist denk ik als ik zie dat dat ding een optical crossfader heeft maar voor de rest... Niet mijn stiel, niet mijn stijl.

Comment

We hebben het wel over Mackie hè? Heb heb een tijd geleden ook op gearjunkies zien staan. mackie maakt prima PA-tafels en de looks, tja da's hun eigen look maar ja gaat om "the inside" toch?

Looks zeggen trouwens niks. Midas ziet er ook nogal Bart Smit uit, maar geef mij maar een Heritage! :wink: :wink:

Comment

Leuke battlemixer maar niets voor mij ;)

Comment

Lijkt me een leuk speeltje met leuke technische snufjes, vooral de firewire functie ziet er veel belovend uit!

Maar het is geen mixertje voor mij, ik heb meer kanalen tegelijk nodig :wink:

Comment

Originally posted by DJCASE
                    Maar het is geen mixertje voor mij, ik heb meer kanalen tegelijk nodig :wink:
                    Er zal vast wel een met meer kanalen uitkomen en dezelfde functies ;)

Comment

Working...
                    X