Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Die Vestax dingen schijnen erg goed te zijn (ASTS enzo) maar om mee te mixen is dat minder handig, eerder om lekker mee te scratchen geloof ik!
Oh ja, als je gaat scratchen zou ik eventueel een rechte toonarm overwegen, heb je wat betere tracking (niet dat scratchen onmogelijk is met een S-shaped arm!! Integendeel, dat kan heel goed), is vooral persoonlijke voorkeur denk ik.
me eerste strakke mixjes maakte ik op vestaxs, kan je prima mee mixen...
ik heb een stanton smx301 ik heb all 8 jaar draai ervaring en die mixer is echt goed voor zijn prijs mixertje staat all weer 4 jaar zijn werk goed te doen
Maareuhh, die behringer spul is wel okee??
Ik zit namelijk een beetje te zoeken naar een geschikt mengpaneel enzo, Ik wil gewoon wat beatmachten en van die lijpe shit, wil graag met cds werken, wat voorn spul kan ik dan het beste kopen.
Maareuhh, die behringer spul is wel okee??
Ik zit namelijk een beetje te zoeken naar een geschikt mengpaneel enzo, Ik wil gewoon wat beatmachten en van die lijpe sh*t, wil graag met cds werken, wat voorn spul kan ik dan het beste kopen.
Thanx
Ik heb zelf een behringer DJX700 en ik ben er erg blij mee... Als je hem goed onderhoud dan doet hij het gewoon goed..
En wat voor apparatuur je moet kopen dat licht aan je budget. Dus, wat is je budget?
Nou nu nog te weinig, moet zoizo nog ff sparen maar dat komt wel goed, maar ik denk dat ik een mengpaneel,2 cdmixers, koptelefoon enzo nodig heb. Ik wil graag wel een mengpaneel en cdmixer met redelijk wat effecten en goede kwaliteit, want als je butzooi koopt doe je en kun je er veel minder mee, maar ik vroeg me af of behringer goed spul was want dat verkopen ze bij mij in de buurt. En ohhja, bestaat er trouwens goed beatmatching software, ik heb wat gezocht en demo's geprobeerd maar ik vond het niks!
Nou ik heb de hele rits hierboven even lekker zitten lezen en wil nog wel even wat kwijt...
Er loopt verderop in dit forum een aardige discussie over de Replica's, waaronder o.a. Behringer en reloop schijnen te vallen en de Originele, zoals Dateq.. Technics..
En het lijkt er toch op dat de prijs niet zozeer de kwaliteit bepaald, maar meer de betrouwbaarheid.. En daarnaast kun je veel geluk en plezier hebben/van een Behringer tafeltje en anderzijds veel pech met een tien keer duurdere machine... dus alles is betrekkelijk...
Dan nog ....kopen via internet is geen probleem, maar kiezen via Internet is in mijn ogen een grote fout ..
Ik zou willen adviseren!!!!!!... ga eens kijken bij een bedrijf waar ze veel tafeltjes en decks naast elkaar hebben staan, zoals Feedback en kies daar een apparaat dat goed bij je past, zowel qua budget en qua wensen en ga dan eens kijken op het internet of je het ergens anders niet nog goedkoper kan krijgen...
Comment