Announcement

Collapse
No announcement yet.

stanton t120c

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• stanton t120c

heb ze nu in huis staan. ik vind hem super draaien heb op versgillende tafels gedraaid (technics vestax numark) ik vind hem technies veel lijken op de vestax pdx2300 maar het disign is mooier cker een aanrader voor mensen die de technics re duur vinden (technies zijn de sl's verouderd vergeleken met de t120)

de sl's van technics rulen wel... en ze doen t altijd :P

Comment

Posted: 2005-07-29, 13:37:14 Post subject: stanton t120c

--------------------------------------------------------------------------------

heb ze nu in huis staan. ik vind hem super draaien heb op versgillende tafels gedraaid (technics vestax numark) ik vind hem technies veel lijken op de vestax pdx2300 maar het disign is mooier cker een aanrader voor mensen die de technics re duur vinden (technies zijn de sl's verouderd vergeleken met de t120)

heb ook lang op technics gedraaid maar deze die ik nu heb zijn sterker en heeft meer fucties plus als dat lampje met dat witte ligt kapot gaat weer zo kan vervangen door der een nieuwe in te pluggen :D

Comment

Originally posted by dj_joey
        Posted: 2005-07-29, 13:37:14 Post subject: stanton t120c

--------------------------------------------------------------------------------

euhm... hier hebben we de knop "Quote" voor (Rechts bovenin)

--------Edit-------

hmm... Quote is niet echt goed te lezen he? :?

Comment

we weten wat je bedoel :)

Comment

Originally posted by DJCASE
            we weten wat je bedoel :)
            nu wel ja :D

Comment

Working...
            X