.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
beloofde review(s)
Collapse
X
-
Originally posted by DJD-TraXxhehehe het geld groeit me niet op de rug helaas :wink:
en eerst maar eens wat plaatjes kopen, en bij een vriend draai ik ook wel eens, niet voor publiek maar gewoon voor de lol in z'n kamer
en al sik eer geld te veel heb komt er een nieuwe tafel bij...of eendubbele CD Speler, dat lijkt me ook wel handig, en ondertussen oefenen met scratchen :wink:
Comment
-
Originally posted by DJD-TraXxhahahaha dank je DJ_Joey! :D
over een tijdje (lees: hele tijd, met mijn manier van sparen) komt er wel weer wat bij hoop ik... maar dat zien we dan wel weer :D vind dit al heel wat....nou nee eigenlijk niet, maar ik vind die headset er gewoon zo dope uitzien :D
we zien wel wat er van komt
Comment
-
Originally posted by DJD-TraXxik hou deze denk ik liever zo veel mogelijk voor m'n DJ gear, maar in een gewone ghettoblaster is ie savonds ook wel leuk denkik...vanwege die (mag ik het zeggen) f**king lekkere bass!!
voor m'n pc zijn er speakers beschikbaar, de tv doe ik soms wel eens met zo'n earphone setje uit het vliegtuig...die je voor 3.50 bij Transavia koopt weet je wel :)
Comment
-
Originally posted by DJD-TraXxhehehe maar ik heb geen technisch verstand he :wink:
en deze computer is net nieuw, de oude (een windows ME) had het helemaal begeven, dus ik ben nu bezig met de computer zo "clean" mogelijk te houden :wink:
en Media Player werkt lekker hoor....beter dan bijvoorbeeld RealPlayer....vind ik dan :wink:
Comment
Comment