Announcement

Collapse
No announcement yet.

Elevator online bestellen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Elevator online bestellen

Heeft iemand van jullie ervaring met Elevator, ik weet dat het een goede winkel is, maar is het verstandig om daar online te bestellen? aangezien het helemaal uit Duitsland moet komen.

Met online bestellen heb ik wel ervaring, nooit problemen gehad, als je maar onder Rembours doet...

www.elevator.de is de site...

kan je doen als het een bestaande winkel is dan zou het gewoon goed moeten goed gaan. maar als het kapot is of gaat werken de garantie regels weer anders ofzo...

Comment

.
      Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:08.

Comment

Originally posted by DJD-TraXx
        www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/.nl
        die zijn idd wel goed, ook binnen 3 werkdagen (mn lichten in 2 dagen en mn lichtstandaard in 3 dagen, door een feestdag ;) )
        Originally posted by DJD-TraXx
        je kunt overwegend ook bij de Correct Rotterdam bestellen, maar voor die site zou je even moeten googelen, en hier zijn sommige dingen toch wel asociaal duur! :evil:
        Oh mensen, ik ben daar een keer geweest, ze hebben daar lekker veel dingen uitgestald in die winkel, jammer dat ze er een verkoper inzetten die zoveel mogelijk mensen zo snel mogelijk de winkel uit wil hebben :?

En niet om sluitingstijd, of overbevolktheid (nederlands ??) Beetje vaag maarja...[/quote]

Comment

Oke dank jullie wel :)

Comment

.
            Last edited by DJD-TraXx; Wednesday-12-08-2020, 20:09.

Comment

Valt nog mee hoor,

In sommige artiekelen wel jah, maar gewoon de reloop RP 4000 is hetzelfde dan alle andere winkels ( sommige zijn goedkoper )

Comment

Working...
              X