Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe zijn de ervaringen met Final scratch 2??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe zijn de ervaringen met Final scratch 2??

Is er hier iemand die hier geregeld mee draait? en hoe zijn de ervaringen Het lijkt mij een geval " best of both worlds" namelijk, maar weet dit niet zeker en 700 euro is teveel om ff iets te proberen..

heb op de dj expo der ff mee gespeelt maar het is vreemd idee met die platen met sensoren maar op de vraag hoe zit het als je op feesten met illegale mp3's kreeg ik geen duidelijk antwoord. maja 700 euro zijn maar 70 platen en 70 legale mp3's die een euro kosten ben je wel snel uit de kosten

Comment

dat illegale heb je natuurlijk ook met cd decks wanneer je met gebrande cd's werkt en dat zie ik ze allemaal doen, dus hoe ze er allemaal mee wegkomen....???

Vraag me ook wel af hoe met promo's omgegaan zal worden. Die download ik iedere week een hele bende.. spul is niet uit, dus ik kan het niet eens kopen al zou ik willen....;)

Comment

Heb er op de expo een kwartiertje mee gespeeld maar vind het helemaal niks... Het draait gewoon niet lekker met een beeldscherm voor je neus, en vond het programma nogal onoverzichtelijk...

Kortom: ik vond het niks :roll:

Comment

Working...
        X